Un padre irá a la Fiscalía si no se cambia la ruta del transporte escolar de As Nogais a Becerreá

La Voz

AS NOGAIS

Cree que la Xunta permite un trayecto que perjudica a los niños

09 ago 2018 . Actualizado a las 21:22 h.

Un padre de As Nogais anuncia que acudirá a la Fiscalía de Menores si la Xunta mantiene su plan de transporte de la ruta escolar de As Nogais a Becerreá. Este padre ya denunció en el 2006 el caso de dos de sus hijos por un hecho similar: «As rutas dos buses dan voltas e van por pistas, facendo percorridos de case unha hora, e incluso se chegan a empregar corredoiras e pistas forestais».

En el caso de hace una década, llegó a llevar el caso al Valedor do Pobo «e a Garda Civil chegou a facer un informe de que non era lóxico o traxecto que se facía».

El pasado curso, señala este padre, consiguió desde la Dirección Xeral de Educación en Santiago, «logo de que en Lugo non atenderán as miñas peticións», que pusiese un transporte directo para su tercer hijo, pero para el nuevo curso afirma que los planes de la Xunta para el transporte de los alumnos de ESO de As Nogais a Becerreá «volven a ter rutas por pistas que non son adecuadas para os nenos».

Por este motivo, este padre, integrante de la Asociación Galega de Familias Numerosas, anuncia que si la Consellería de Educación no modifica la ruta presentará una denuncia en la Fiscalía de Menores por acoso escolar.

Lamentos

«

As Administracións nos apoian aos veciños do rural e non priman os intereses e o benestar dos nenos

», señala este padre, quien relata como hay microbuses vacíos de alumnos en algunas rutas mientras que en otras «

van a tope e cargados de nenos por corredoiras, dando voltas e mareando aos cativos

».