El PSOE denuncia que el alcalde de Antas de Ulla oculta información económica y judicial a la oposición

André Siso Zapata
André S. Zapata LUGO / LA VOZ

ANTAS DE ULLA

Plaza del Concello de Antas de Ulla.
Plaza del Concello de Antas de Ulla. OSCAR CELA

Los socialistas afirman que el regidor popular, Javier Varela, no les permite el acceso a documentos que llevan pidiendo diez meses, entre los que destacan correos del juzgado al Ayuntamiento

30 ago 2022 . Actualizado a las 18:36 h.

El alcalde de Antas de Ulla impide a los concejales de la oposición acceder a documentos legales y económicos que le han sido solicitados desde hace casi un año. Esto es, al menos, lo que opinan los miembros del PSdeG-PSOE de la localidad lucense, que esta martes denunciaron a través de un comunicado lo que consideran como «unha grave vulneración do dereito que teñen os concelleiros de Antas a controlar a acción do Goberno».

Pilar García Porto, diputada provincial y portavoz socialista en el Concello de A Ulloa, expresó su malestar con respecto a esta situación. «O pasado mes de outubro, solicitamos por diversos expedientes relacionados con procesos xudiciais e contratos realizados polo goberno municipal, e non só non puidemos comprobar a totalidade dos expedientes solicitados, coartando así os nosos dereitos como concelleiros, senón que ademais detectamos fallos que provocan supostas duplicidades no Rexistro Público municipal que o propio alcalde recoñeceu, que seguen sen corrixirse e que afectan ós veciños porque non garante a correcta tramitación dos documentos», dijo García Porto.

Habrá un pleno extraordinario para resolver este asunto

Por este motivo, los socialistas solicitaron la celebración de un pleno municipal extraordinario, que tendrá lugar este mismo miércoles. En él, afirman que defenderán «a transparencia e a normalización do acceso aos documentos e expedientes, tal e como marca a propia lei».

Además, señala que también solicitaron acceso a expedientes relacionados con comunicaciones hechas por el juzgado al Ayuntamiento de Antas de Ulla, «e dende fai dez meses impídesenos acceder a eses informes, así como aos documentos que conforman eses expedientes. Reiteramos a petición desta documentación ata en tres ocasións e a resposta do alcalde sempre foi a mesma, impedir o aceso a eses expedientes ocultando datos públicos e necesarios para que os concelleiros podan desempeñar o seu traballo, como representantes públicos», insisten.