La prueba ciclista constará en el 2025 de cinco carreras parciales, una en cada provincia gallega y otra en Portugal
29 nov 2024 . Actualizado a las 18:31 h.La zona sur de la provincia de Lugo será el escenario de la etapa reina y más montañosa de la próxima edición de la prueba ciclista O Gran Camiño. Comenzará en Pobra do Brollón y finalizará en Pedrafita do Cebreiro. Esto fue lo único que desvelaron Ezequiel Mosquera, director de la carrera, y Efrén Castro, diputado provincial, en el de acto de formalización del apoyo de la Vicepresidencia da Deputación de Lugo a una prueba que en el 2025 constará de cinco etapas, una en cada provincia gallega y otra en Portugal.
«Levabamos tempo falando destas opción porque temos unha alta montaña dura e preciosa para o espectáculo. Polas datas sempre tiñamos dúbidas, pola posibilidade de que a neve puidese condicionar o desenvolvemento da etapa. Desta volta, a organización optou por intentalo, dispoñendo de antemán alternativas para reaccionar no caso de que a meteoroloxía non sexa favorable», destacó Castro.
Sin revelar más detalles sobre el recorrido, que se desvelará en la próximas semanas, Ezquiel Mosquera aseguró: «vai ser unha etapa grata de ver e con puntos icónicos de Galicia que temos que ensinar porque este proxecto supón promoción do territorio»