El PP de Lugo ya diseña los congresos locales de la provincia

la voz LUGO

LUGO

Balseiro, Candia y Nodal, directiva del PP de Lugo
Balseiro, Candia y Nodal, directiva del PP de Lugo CEDIDA

En un mes habrá citas en Baralla, Muras, A Fonsagrada, Sober, Baleira y O Páramo

14 ene 2022 . Actualizado a las 20:45 h.

La directiva provincial del PP mantuvo el jueves su primera reunión de este año, en la que participaron la presidenta provincial, Elena Candia; el secretario general, Javier Nodal, y el coordinador general y portavoz, José Manuel Balseiro. La directiva dio a conocer el inicio de los congresos de las agrupaciones locales, «co obxectivo de fortalecer a  estrutura do partido para alcanzar os grandes obxectivos establecidos, entre eles a recuperación dos gobernos da Deputación e do Concello de Lugo». La directiva tuvo un recuerdo especial para Manuel López, el concelleiro lucense y miembro de la directiva recientemente fallecido.

Candia explicó que el primer congreso se celebra este mismo viernes, el de Friol, para luego seguir el siguiente calendario: sábado, 22, en Baralla; miércoles 26, en Muras; 28, en Sober, Sábado, 29, en O Páramo; viernes 11 de febrero, en Baleira, y sábado 12 de febrero, en A Fonsagrada. «Temos que poñer en marcha os equipos para abordar nas mellores condicións as vindeiras citas electorais, moi especialmente para atender ás demandas dos veciñas e veciñas. Tamén para a defensa da nosa provincia nos asuntos que máis preocupan, porque o Partido Socialista está sendo destrutor para a provincia de Lugo», expuso Candia.

Por su parte, Javier Nodal destacó que «un dos obxectivos que se fixou esta dirección é o de recuperar a Deputación provincial. É necesario levar a cabo o cambio político». Y el otro objetivo «prioritario é recuperar o goberno do Concello de Lugo, onde hai unha ineficacia evidente; o problema é de falta de dirección política, xa que os traballadores teñen un alto nivel de formación e están implicados nas súas tarefas diarias».

Nodal destacó que «outro dos obxectivos é a apertura da sede do PP aos colectivos e as persoas da sociedade civil que teñen algo que aportar». En este sentido anunció que el día 27 estará Manuel Arenilla Sáez, catedrático da Universidade Rey Juan Carlos, funcionario de carrera del Cuerpo Superior de Administradores Civiles del Estado y que fue director del Instituto Nacional de Administración Pública, que hablará de «La Administración Digital. Los riesgos de la desintermediación, las escisiones y las centralizaciones».

Por su parte, José Manuel Balseiro destacó que se inicia «un tempo de congresos de reunións pola provincia, e Isto vén a reforzar ao partido, que é o máis importante que hai, porque nas institucións estase ou non se está, pero o partido ten que continuar. Un partido forte dá seguridade ás institucións». Balseiro afirmó que se irán conformando «novos equipos, complementando xuventude con experiencia para que as cousas funcionen», y manifestó la pretensión del partido de conservar todas las alcaldías que tienen «e ganar todas as que se poidan ganar a maiores».