Los populares apuntan a que el gobierno local autoriza el acceso a hosteleros para que puedan revisar el estado del local
03 ene 2022 . Actualizado a las 20:27 h.
El concejal del PP de Lugo, Antonio Ameijide, exige al Concello que se permita entrar al grupo popular a la cafetería de O Vello Cárcere tras conocer que el gobierno de Lara Méndez «podería estar a conceder acceso a determinadas persoas». El partido de la oposición había pedido el 23 de diciembre acceder al local, por lo que no entiende que la alcaldesa no autorice al PP para entrar, pero sí a «afíns».
Ameijide hizo pública la negativa del gobierno local tras saber que se está permitiendo la entrada a ciertas personas «sen saber que criterios seguen nin a quen lle permiten e incluso algunhas informacións apuntan a que se trata de hostaleiros para que poidan revisar o estado no que se atopa a cafetería». «Non entendemos que permitiran a entrada a quen eles queren, do que temos fotografías que o certifican, e impidan a concelleiros desta corporación o seu traballo de control e fiscalización», apuntó el popular.
El PP, por tanto, le pide al gobierno que explique a quien está autorizando la entrada porque esta situación podría provocar una clara ventaja para las personas «que lle interesan ao bigoberno». «Lara Méndez e Rubén Arroxo semella que poderían permitir que haxa interesados con información privilexiada antes de que salga a concurso», sentenció Ameijide.