La diputada Olalla Rodil pide en Portomarín que se investigue el «baleirado kamikaze» de los embalses gallegos

LA VOZ LUGO

LUGO

ALBERTO LÓPEZ

El BNG realizó una acción simbólica en la localidad lucense para anunciar una propuesta que cambie la normativa de la electricidad

12 sep 2021 . Actualizado a las 19:58 h.

El BNG se concentró este domingo en Portomarín para defender la aplicación de una tarifa eléctrica gallega y «o fin do espolio enerxético que sofre Galiza». Participaron diferentes cargos y militantes de la organización en la provincia de Lugo,incluída la diputada por Lugo y viceportavoz del BNG, Olalla Rodil que selaño que: «o BNG solicitará a creación dunha comisión de investigación no Parlamento sobre o baleirado kamikaze dos encoros».

Rodil insistió que hay que ponerle luz a la actividad de las eléctricas en los embalses gallegos «para depurar responsabilidades, tanto empresariais como políticas». Anunció que el partido nacionalista llevará adelante una propuesta para cambiar el marco eléctrico y fijar una tarifa para Galicia. «Como grande produtora de enerxía ten dereito a decidir sobre o funcionamento dos seus recursos naturais e integralos a favor dos intereses das galegas e galegos». La diputada destacó los «danos medioambientais e costes sociais, económicos e ecolóxicos» que supone la produción eléctrica en Galicia, por lo que «o mínimo é que se poida compensar ás galegas e galegos e poñer eses recursos en favor do desenvolvemento do noso país».