Ramón Carballo reconoce que el comentario que le hizo a Maite Ferreiro en la Comisión de Fiestas fue «poco acertado»

La Voz LUGO

LUGO

Grupo municipal do BNG no Concello de Lugo con Ana Pontón e Olalla Rodil
Grupo municipal do BNG no Concello de Lugo con Ana Pontón e Olalla Rodil CEDIDA

El portavoz del BNG, Rubén Arroxo, afirmó que «este tipo de declaracións non son aceptables en ningún ámbito»

02 sep 2021 . Actualizado a las 19:30 h.

Ramón Carballo, líder del Partido Popular en el Concello de Lugo, emitió un comunicado este jueves en el que admite que sus palabras hacia Maite Ferreiro, concejala del BNG, fueron «poco acertadas». El popular se habría despedido de la nacionalista con un «hasta luego, guapa». Ferreiro le respondió airada y se formó un pequeño tumulto en el Concello, durante la reunión de la Comisión de Fiestas.

Sin embargo, Carballo lamenta «que el BNG utilice este apunte a modo de cortina de humo para tapar la política de rodillo y la falta de educación de la que hizo gala la concejala del BNG responsable de Cultura en la última comisión para organizar las fiestas del San Froilán». 

El portavoz del Grupo Municipal del BNG, Rubén Arroxo, había exigido en la mañana de este  que el Grupo Municipal del Partido Popular y su portavoz, Ramón Carballo, pidan disculpas por la actitud mantenida en la Comisión de Fiestas de este miércoles. Rubén Arroxo afirmó que «as formas de actuar de Ramón Carballo non son aceptables para dirixirse a ningunha muller», y exigió «desculpas públicas por manter estas actitudes e dirixirse deste xeito a unha concelleira nun organismo municipal».

Arroxo afirmó que «desde o BNG non toleraremos este tipo de comportamentos en ningún ámbito, e especialmente nas xuntanzas de traballo do Concello de Lugo», y añadió que «hai que saber diferenciar cando se está nun organismo municipal e cando se está xogando a partida na barra dun bar».

El portavoz nacionalista señaló que «non se poden consentir as faltas de respecto nin as actitudes machistas doutros concelleiros á Corporación da que forman parte», y afirmó que «mentres que desde o BNG traballamos a diario pola eliminación das conductas machistas, o PP continúa a demostrar que só lle interesa a igualdade como un xeito de facer propaganda».