Tomé sobre la protesta del PP de Lugo: «Foi un espectáculo 'callejero', agora será o Partido Popular Podemita»

Suso Varela Pérez
suso varela LUGO / LA VOZ

LUGO

Concentración de alcaldes y cargos del PP delante de la Diputación de Lugo
Concentración de alcaldes y cargos del PP delante de la Diputación de Lugo Óscar Cela

El presidente de la Diputación califica el acto de los populares con cascos: «Parecían un piquete, como se o PP fose unha empresa en crise»

09 abr 2021 . Actualizado a las 17:56 h.

El presidente de la Diputación de Lugo, José Tomé, no se ha cortado este mediodía a la hora de valorar el acto de protesta del jueves de alcaldes y cargos del PP ante la sede provincial. «Moi mal teñen que estar as cousas no PP para que empreguen como recurso de oposición un espectáculo 'callejero', moi similar ao que eles chaman podemitas».

El mandatario socialista señaló que los populares, con el acto de protesta por el mal estado de la red provincial de carreteras, «evidencian que non teñen argumentos para facer oposición e non asumen que os tempos mudaron, porque eles antes movíanse noutros escenarios», en referencia al pasado mandato en la Diputación: «Botan de menos os tempos pasados, onde gobernaban na sombra, sen mancharse, e usaban esta institución para beneficio propio».

José Tomé calificó de performance el acto de protesta del PP: «Unha cascada de cascos contra o chan, agachados de cuclillas, que parecían o ensaio dunha batukada para as actuacións de verán. Moi desesperados deben de estar, fan o grupo perfecto para Go Talent, agora son do partido das tres P: Partido Popular Podemita», señaló con ironía.

José Tomé, presidente de la Diputación de Lugo, el día que presentó los presupuestos de ese organismo provincial en el Parlamento gallego
José Tomé, presidente de la Diputación de Lugo, el día que presentó los presupuestos de ese organismo provincial en el Parlamento gallego

El presidente socialista tuvo un apunte especial para las figuras del portavoz provincial del PP y para la presidenta de este partido en la provincia. «O señor Javier Castiñeira, que os veciños o botaron de alcalde de Foz, parece que non atopa o seu sitio, e trata de imitar á señora Elena Candia, como se fose un artista callejero sen ideas e sen propostas, e con respecto para os artistas callejeros». Y señaló que Castiñeira «parecía o líder dun piquete, como se o PP fose unha empresa en crise».

Y sobre la que fue presidenta de la Diputación durante tres meses y medio, Tomé indicó: «Coa súa vestimenta, con aspecto de leopardo, parecía o vaquero ese que asaltou o Capitolio. Resulta kafkiano que nos acuse de discriminatorios cando ela asinou 43 convenios para 42 concellos do PP e un pequeniño para o de Cervantes, do PSOE».

Para finalizar, el presidente de la Diputación indicó que «o PP dos exalcaldes poden facer o ridículo como lles dea a gana, que nós imos a seguir traballando por todos os veciños da provincia». 

Respuesta de los populares

Desde las filas del PP, Castiñeira apuntó que seguirán reclamando un plan de carreteras y calificó de «linguaxe chabacana e machista coa que se refire aos seus rivais políticos», en referencia a las palabras contra Elena Candia. El portavoz provincial del PP señaló que «onte o señor Tomé escondeuse detrás da delegada de Turismo, que ten bastante con atender a esta área, porque ten moitas carencias na súa xestión; hoxe, á vista das declaracións do presidente, entendemos porque non saía. Parece que os seus asesores entendían que non debía saír porque cada vez que fala sube o pan».

Y volvió a pedir la dimisión de Tomé como responsable de Vías e Obras: «Recomendamos a Tomé que busque entre os deputados socialistas e nacionalistas ao que o substitúa en Vías e Obras».