La Banda Municipal de Lugo lleva cuatro años sin actuar

la voz LUGO / LA VOZ

LUGO

Concierto de la Banda en la Praza Maior de Lugo en julio del 2017
Concierto de la Banda en la Praza Maior de Lugo en julio del 2017 Carlos Castro

El PP, a raíz de la última sentencia sobre la formación, pregunta al gobierno cuándo terminará el proceso para designar al director

08 mar 2021 . Actualizado a las 11:36 h.

El Partido Popular, tras conocer la sentencia por la que se condena la agresión de un músico de la Banda Municipal a una compañera durante un ensayo, quiere saber «se se vai activar o expediente disciplinario ao traballador que foi xulgado». La edila popular Beatriz Vázquez preguntará en comisión «en que punto está este proceso administrativo que quedou paralizado á espera da sentenza». La popular pide al BNG que «non frene este expediente xa que hai que dar unha solución ao futuro da banda e non dilatar máis a súa agonía».

Desde el PP también se interesaron por el futuro de la da banda que «semella estar enquistado dende hai catro anos» y preguntan al gobierno local «cando vai rematar o proceso para designar ao director e se van a contratar con celeridade a máis músicos unha vez que ocupe a súa praza».

Beatriz Vázquez reflexionaba sobre la situación «caótica da banda municipal de Lugo que o PSOE iniciou desmantelándoa, e que agora o BNG está a liquidar». Indican la concejala que desde que tuvo lugar la agresión, en el año 2017, los 18 músicos de la banda no volvieron a actuar en público: «A situación deste persoal municipal é esperpéntica, estamos desperdiciando o talento duns profesionais que, nestes momentos, cinguen a súa función a traballos deensinanza  na Escola Municipal de Música».

La concejala del PP indican que desde que llegó el PSOE a la alcaldía de Lugo el número de músicos pasó de 48 a los 18 actuales. Desde el Grupo Popular reclaman un impulso a esta agrupación musical «porque a consideramos moi importante, temos os instrumentos, temos as instalacións e agora si se incorpora o Director só faltan máis músicos».

Vázquez lamentó que la formación viva su peor momento desde su creación en el año 1879: «É moi triste que a banda máis antiga de Galicia e representativa de Lugo, esté en coma e sen visos de recuperación».