Campaña del PP de Lugo para que se abra el nuevo auditorio cuando aún tiene deficiencias

Desde el gobierno local le siguen recordando a los populares que el edificio fue entregado por la Xunta con problemas que no garantizan la seguridad y deben de ser arreglados

El PP pone el contador digital de 240 días sin abrir el nuevo auditorio
El PP pone el contador digital de 240 días sin abrir el nuevo auditorio

lugo

El grupo municipal del PP visualizó con un contador digital, en el que se marca los 240 días que dicen que pasaron desde que el Concello de Lugo recibió de la Xunta el nuevo auditorio, «a situación de abandono que sufre esta infraestructura por parte da alcaldesa de Lugo». El viceportavoz popular Antonio Ameijide y la edila Beatriz Vázquez recordaron que se «cumpren oito meses dende o acto de recepción do auditorio e catro anos dende que se rematou a obra sen que PSOE e BNG sexan quen de poñer en marcha esta infraestructura».

Los populares explicaron que cada mes, coincidiendo con la fecha de entrega del inmueble que fue el 23 de junio del 2020, harán acciones de denuncia pública para reclamar la apertura y puesta en funcionamiento de esta infraestructura cutural. «Todo apunta a que PSOE e BNG teñen medo a abrir o auditorio porque non teñen ningún plan nin saben que contido lle van dar» destacaba Ameijide quien indicó que «primeiro, a loita de poderes entre PSOE e BNG e, en segundo lugar, porque ningunha pata do bigoberno sabe que contido dárlle, nin que modelo de xestión van seguir».

El edil popular manifestó que «non sabemos nin de que depende, estarán repartindo os contratos a dedo que van dar para o PSOE e para a rede de afíns do BNG en cultura». Por su parte, Beatriz Vázquez apuntó que «cada día que pasa empeora tanto a situación exterior do edificio, que ofrece unha imaxe desanxelada, como no seu interior onde a falta de ventilación e mantemento está provocando danos ao edificio que logo teremos que pagar todos os lucenses»

Los populares manifestaron que en estos tiempos de covid el nuevo auditorio  «é unha magnífica infraestructura cultural para controlar o aforo e dar  cumprimento das medidas sanitarias de seguridade».

 El Concello le dejó constancia a la Xunta de los problemas del edificio

Por su parte, desde el gobierno local mostraron su extrañeza por el posicionamiento del PP de Lugo porque, «como ben saben os seus concelleiros, porque así foron xa informados en Comisión, o Auditorio non está en condicións de abrise ao público porque a Xunta entregou o edificio e as instalacións, tras 15 anos de espera, cunha serie de carencias e deficiencias que deberán solucionarse antes da súa apertura para garantir a seguridade dos usuarios/as».

En este sentido, recuerdan que la Xunta de Galicia «xa é coñecedora destas deficiencias porque o Concello, o día da recepción das chaves, o 23 de xuño, solicitou que se incorporasen á mesma acta de recepción os distintos informes técnicos municipais que recollían as condicións nas que se entregaba o edificio». En esa primera valoración técnica, señalan desde el gobierno local, se estimaba en más de 300.000 euros la inversión que debería acometer el Concello antes de su inauguración y puesta en funcionamiento.

El Concello destaca que activó distintas actuaciones para solucionar las deficiencias. Primero tuvo que contratar el acondicionamiento mínimo de la instalación eléctrica, «a mesma que o anterior delegado de Xunta anunciou que estaba desbloqueada e solucionada, cando resultou non ser así», que permita solicitar el suministro definitivo y el reglaje de las instalaciones de protección de dicha instalación para su puesta en marcha.

Una vez que la instalación contó con energía eléctrica (trabajos que costaron 31.117 €) «estivemos en condicións de facer as probas de funcionamento das distintos instalación técnicas, traballos necesarios e obrigados para realizar o informe definitivo da situación do inmoble e o seu equipamento».

También se han realizado trabajos en todas las instalaciones así como en los daños de carácter constructivo que tiene el Auditorio. «Estes traballos foron o punto de partida para a redacción dun proxecto (13.310 €) que recolla as actuacións que hai que acometer para a posta en nas distintas instalacións, as reparacións que precisa o edificio, así como o seu entorno, pois como se pode comprobar a urbanización da parcela é inexistente».

Actualmente, señalan desde el gobierno local, se está con este trabajo, que se espera pueda estar listo este mes. «Unha vez revisado e conformado polos servicios técnicos, iniciarase a licitación das obras por parte do servicio de contratación. Unha vez executados polo adxudicatario e cos informes técnicos correspondente poderase usar a instalación con seguridade».

Desde el Concello apuntan que son los primeros interesados en abrir el recinto cultural «canto antes, axilizando a tramitación precisa, pero sempre garantindo a seguridade dos e das lucenses». Por este motivo, lamentan que desde el PP se «faga unha oposición demagóxica, á quen nunca se lle escoitou levantar a voz para que se apurasen as obras de execución e da instalación do equipamento do Auditorio, e que agora, sen pudor, urxe ao Concello que abra o edificio, sen importarlle, polo que se ve, que se faga coa máxima seguridade para a cidadanía».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

Campaña del PP de Lugo para que se abra el nuevo auditorio cuando aún tiene deficiencias