Así será el carril peatonal entre Porta Santiago y Rúa Vilalba

Suso Varela Pérez
suso varela LUGO / LA VOZ

LUGO

Recreación de como quedará el carril peatonal entre Porta Santiago y Rúa Vilalba
Recreación de como quedará el carril peatonal entre Porta Santiago y Rúa Vilalba

El teniente de alcalde de Lugo presenta un nuevo avance en la peatonalización de la Ronda da Muralla

20 feb 2021 . Actualizado a las 21:11 h.

Nuevo paso para conseguir la peatonalización de tramos de la Ronda da Muralla de Lugo. El teniente de alcalde del Concello, en nacionalista Rubén Arroxo, acudió a la Rúa Vilalba, junto a los técnicos municipales y el concejal de Infraestruturas, Alexandre Penas, para presentar el proyecto que transformará la Ronda entre la citada calle y la Porta de Santiago. Arroxo enmarcó esta actuación dentro del proceso de mejora de la movilidad que llevan a cabo desde el gobierno local.

«No 2020 habilitouse un paso peonil provisional nunha zona a carón da muralla que case non tiña beirarrúa, e na que os vehículos pasaban pegados ao monumento, e este ano damos un paso máis no proxecto global de humanización da Muralla que levamos aplicando desde a nosa chegada ao goberno», declaró Rubén Arroxo. 

El teniente de Alcalde, Rubén Arroxo, presentó junto a los técnicos municipales el carril peatonal
El teniente de Alcalde, Rubén Arroxo, presentó junto a los técnicos municipales el carril peatonal

El área de Mobilidade preparó un proyecto que, según el edil del BNG «permitirá transformar o entorno da Ronda da Muralla, non só aumentando o espazo peonil, senón renovando a zona da Porta de Santiago dando unha mellor estética ao punto da cidade no que se xuntan os tres Patrimonios da Humanidade cos que contamos». Además, Rubén Arroxo explicó que «o proxecto que se levará adiante permitirá ampliar a actuación no futuro, cando se avance na peonalización total da Ronda da Muralla».