El exalcalde Notario Vacas presentó en el Ayuntamiento sus libros de memorias

Lara Méndez acompañó al exregidor en el acto, que tuvo lugar en el salón de plenos

Lara Méndez con Notario Vacas
Lara Méndez con Notario Vacas

lugo / la voz

Tomás Notario Vacas, que fue alcalde de Lugo durante dos etapas (1976-77 y 1991-95), presentó ayer en el Ayuntamiento los dos libros de memorias en los que ha volcado episodios de su vida familiar, profesional y política. Las obras, tituladas Donde nace una vida y Lex dura lex, objetivo cumplido, alcalde abatido, han sido editadas y costeadas por el propio exregidor y lo que se recaude de su venta será destinado a causas benéficas.

En la presentación de sus memorias, Notario Vacas estuvo acompañado de la alcaldesa, Lara Méndez, la corporación municipal, la subdelegada del Gobierno, Isabel Rodríguez, el delegado territorial de la Xunta, Javier Arias, y la vicepresidenta de la Diputación, Maite Ferreiro. Además, el presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijoo, envió un vídeo en el que le dedicaba emotivas palabras.

Durante el acto, celebrado en el salón de plenos, Méndez recordó que «somos herdeiros da cidade que os nosos predecesores buscaron mellorar de forma continua», y puso en valor la figura de Notario Vacas, reconocido con la medalla de oro el año pasado.

Lara Méndez conversa con Tomás Notario

la voz
Lara Méndez recibiu no seu despacho a Tomás Notario e á súa muller
Lara Méndez recibiu no seu despacho a Tomás Notario e á súa muller

A alcaldesa díxolle ao exalcalde que «o Lugo de hoxe leva o seu selo»

A Alcaldesa de Lugo, Lara Méndez, recibiu esta maña a Tomás Notario Vacas na casa do Concello. Notario Vacas, foi un dos alcaldes lucenses da etapa democrática que no pasado mes de novembro foi homenaxeado, coa Medalla de Ouro do Concello de Lugo.

«A Medalla de Ouro de Lugo é a máxima distinción que o Concello outorga aos seus cidadáns, e recae en persoas que teñen atribuídos méritos verdadeiramente extraordinarios coma fixo vostede. O Lugo de hoxe leva o seu selo», destacou a rexedora dirixíndose ao alcalde.

 Pola súa banda, Notario Vacas agradeceu de novo o recoñecemento e o tempo que a alcaldesa lle dedicou.

Seguir leyendo

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El exalcalde Notario Vacas presentó en el Ayuntamiento sus libros de memorias