Agotadas las entradas para varios conciertos del San Froilán

En un solo día ya volaron los pases para  Boyanka Kostova, De Vacas y Verto, junto con La Penúltima y el espectáculo del San Froilán Miúdo de María Fumaça

Presentación del cartel de la semana de San Froilán con algunos de los grupos de Lugo
Presentación del cartel de la semana de San Froilán con algunos de los grupos de Lugo

lugo

La concejala de Cultura, Turismo e Promoción da Lingua de Lugo, Maite Ferreiro, informó que los dos conciertos de Boyanka Kostova, De Vacas y Verto, junto con La Penúltima y el espectáculo del San Froilán Miúdo de María Fumaça agotaron las entradas en el primer día que se pusieron a disposición del público, mientras que múltiples actividades del San Froilán ya tienen un gran número de reservas.

«Desde a área de Cultura queremos agradecer ás veciñas e veciños o apoio que amosaron nestas primeiras horas a todo o sector cultural e ao esforzo que estamos a realizar para achegar a cultura de maneira segura».

Ferreiro recordó  que las entradas pueden adquirirse de forma telemática desde el portal entradaslugo.es o de manera presencial en la oficina municipal de turismo, y recordó que mientras duren las actividades deberá ocuparse siempre la misma silla y en el caso de abandonar el recinto, no se podrá acceder, quedando vacío el asiento.

«O acceso aos recintos deberá producirse, como moi tarde, 15 minutos antes da hora de inicio da actividade», explicó Maite Ferreiro, que añadió que «malia que se completarán os sitios baleiros que poidan quedar antes do inicio dos concertos coas persoas sen entrada que se acheguen aos recintos, animamos a retirar entrada previamente para garantir a dispoñibilidade do asento e evitar masificacións á porta dos distintos recintos».

Consulta aquí o programa completo do San Froilán 2020

Lorena García Calvo
Leilía
Leilía

As entradas para os concertos poden solicitarse a través de Internet

Un cartel galego polos catro costados. Así é a programación do San Froilán 2020, unha festa reconvertida en semana cultural que estará marcada pola música e o retorno dos caldeiros de polbo á rúa.

A Concellería de Cultura, que dirixe Maite Ferreiro, fixo público este mércores a programación completa das actividades, que comezaron o domingo e rematarán o luns 12. Haberá concertos; propostas para os máis pequenos; a Letra das Festas, organizada pola Asociación de escritoras e escritores en lingua galega; un novo San Froilán dos devanceiros, cun texto de Adolfo de Abel Vilela sobre a Exposición rexional de 1896; así como a ofrenda no parque de Rosalía, a cargo de Mónica Alonso. Tamén o San Froilán Asociativo, o Arte San Froilán e a feira de antigüidades.

Seguir leyendo

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

Agotadas las entradas para varios conciertos del San Froilán