En las últimas elecciones, Independentes por Monterroso, donde Gato era cabeza de lista, obtuvo cuatro concejales, mientras que PP y PSOE obtuvieron tres cada uno, y Compromiso por Galicia, uno. Este último es Xabier Vázquez, el único apoyo del alcalde tras disolver en marzo el pacto al que había llegado solo unos meses antes con el PSdeG, y de romper con su propia formación política el pasado mes de agosto.
«No punto no que estabamos, co Concello bloqueado, con dúas persoas gobernando e nove na oposición, era moi difícil chegar a ningún tipo de acordo»
Vázquez, alcalde en funciones, descartó ayer que vaya a postularse al cargo que deja Gato. «O meu pensamento é exercer como membro da oposición», afirmó y valoró que este escenario puede servir como revulsivo: «No punto no que estabamos, co Concello bloqueado, con dúas persoas gobernando e nove na oposición, era moi difícil chegar a ningún tipo de acordo. Polo menos agora se abre unha vía de acordo para poñer un alcalde e que o pobo de Monterroso avance neste sentido, que haxa consenso».