Agromuralla convoca una manifestación en Lugo para el día 17

Suso Varela Pérez
suso varela LA VOZ

LUGO

Los tractores rodearon la Muralla de Lugo en el 2016
Los tractores rodearon la Muralla de Lugo en el 2016 ALBERTO LÓPEZ

Recorrerán las calles de la ciudad «en defensa do rural e para pedir prezos xustos para os produtores»

09 mar 2020 . Actualizado a las 12:40 h.

El colectivo Agromuralla convoca para el próximo martes 17 de marzo una manifestación que discurrirá por las calles de Lugo «en defensa do rural e de prezos xustos para os produtores como a mellor garantía contra o despoboamento e de alimentos de calidade para os consumidores».

La asociación de ganaderos que nació de las históricas tractoradas que rodearon durante semanas la Muralla de Lugo hace cuatro años y de la que forman parte cerca de 400 ganaderos de las provincias de Lugo y de A Coruña, «quere sumarse con esta mobilización aos actos reivindicativos que están a levar a cabo desde fai máis dun mes agricultores e gandeiros en distintos puntos de España».

El presidente de Agromuralla, Roberto López, explicará mañana en una rueda de prensa en Lugo, y acompañado de otros miembros de la junta directiva, cuáles son los motivos que llevan a Agromuralla a convocar esta movilización. 

La convocatoria de la manifestación, indican, tiene carácter abierto y Agromuralla invita a participar tanto a produtores y personas que residen en el rural como á las que viven en la ciudad, «así como a todos aqueles - profesionales ou non- que directa ou indirectamente viven do rural, porque se o rural esmorece a cidade morre «afirma el lema de la marcha. 

Casi 400 ganaderos forman Agromuralla

La asociación Agromuralla nació hace cuatro años de la unión de los productores de leche que rodearon la Muralla de Lugo con sus tractores. Está integrada po casi 400 socios  de Lugo y de A Coruña. Indican que «os gandeiros e gandeiras enfróntanse nese momento a incertidumes como poden ser as novas esixencias medioambientais no uso do purín ou á liberalización do sector tralo fin das cotas lácteas na UE, que provoca altibaixos e oscilacións de prezos á baixa».

MIEMBROS DE LA JUNTA DIRECTIVA DE LA ASOCIACION AGROMURALLA
MIEMBROS DE LA JUNTA DIRECTIVA DE LA ASOCIACION AGROMURALLA

También señalan que «importantes danos provocados pola fauna salvaxe e o incremento considerable nos custos de produción motivado pola suba do gasoil ou da enerxía eléctrica son factores que comprometen tamén a viabilidade de moitas explotacións». A esto, señalan, se le añdade «un problema de relevo xeracional e de falta de persoal en moitas granxas e a unha lexislación que non garante a igualdade de condicións nas relacións entre os gandeiros e as industrias e cadeas de distribución, o que provoca un reparto desigual da cadea de valor que prexudica aos gandeiros e gandeiras».