Feijoo afirma que «en Lugo sempre dixen o que pensei e nunca lle foi mal»

Suso Varela Pérez
Suso Varela LUGO / LA VOZ

LUGO

Óscar Cela

El presidente del PPdeG recuerda que el Gobierno se Rajoy dejó un plan para el AVE

07 nov 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

El presidente del PP de Galicia, Alberto Núñez Feijoo, en un encuentro con colectivos sociales de Lugo, volvió a apelar al voto de centro derecha «se se quere cambiar de Goberno». Acusó al presidente en funciones de actuar como Zapatero en el 2008, «ocultando os datos económicos, que están a producir un impacto económico ao antepoñerse os intereses persoais aos xerais». El presidente de la Xunta acusó a Sánchez de haber bloqueado España desde el 2015, de ocultar la realidad económica y de guardar silencio cuando se le pregunta si pactará con los independentistas.

Con un tono sosegado -ya que no era un mitin sino un encuentro al que asistieron más de centenar de personas del tejido asociativo lucense, y de nuevo sin citar a Casado, salvo una referencia del candidato en el debate- Feijoo apuntó que España «ten que cambiar de Goberno, non pode esperar catro anos e ter a un presidente en prácticas», y puso como ejemplo a la Xunta de estabilidad y de cuentas en superávit.

Contrastó los datos sociales y educativos de la década que lleva al frente de la Xunta con respecto al bipartito, e invitó al resto de administraciones lucenses a tomar medidas similares, como por ejemplo que Concello y Diputación aporten 100 euros cada una al mes, como hace la Xunta, por el nacimiento de un hijo.

Óscar Cela

En clave lucense, Feijoo se refirió al futuro de Alcoa, «que é para Lugo o que Citroën para Vigo, onde ninguén aguantaría unha situación similar». El líder popular apuntó que Alcoa tiene la intención de cerrar la factoría de A Mariña «porque cre que non é rendible, pero Sánchez en abril dixo na Coruña que tería unha proposta sobre os prezos da factura enerxética e seguimos esperando, e non nos podemos permitir perdela, sería o batacazo máis importante da provincia de Lugo». Y sobre el problema de la térmica de As Pontes, el presidente del PPdeG se preguntó que si Alemania mantenía 82 centrales «como é posible que en España haxa que apagar as trece que hai».

El debate del AVE

Feijoo señaló que «o país necesita unha reacción, pódense facer as cousas doutra forma, porque o Goberno de Sánchez non trouxo para Galicia nin unha soa boa noticia», y aludió al AVE y al trabajo que hicieron los populares en el anterior Gobierno: «Sábeo ben Barreiro, que logo de convencelos para ter un tren que conectara Lugo con Madrid en catro horas coa electrificación de toda a liña e logo ir baixando ata as tres horas e vinte coas variantes, agora, no 2019, non se acabou nin un só euro de inversión». Y sobre este asunto terminó afirmando que mientras los socialistas mintieron «eu en Lugo sempre dixen o que pensei e nunca lle foi mal».

Antes de Feijoo, intervinieron el candidato al Senado, José Manuel Barreiro, y la presidenta del PP de Lugo, Elena Candia, quien afirmó que «ninguén pode discutir que no PP sabemos crear emprego, algo fundamental para despois consolidar dereitos sociais». Hizo una comparación sobre las inversiones de la Diputación y la Xunta en materia de residencias: «Desde o 2010, o PSOE investiu 15 millóns de euros e só creou 75 prazas. A Xunta, no mesmo tempo, 507».

Feijoo: «Alcoa ten intención de pechar porque non é rendible, e Lugo non se pode permitir este peche»

Barreiro: «En abril houbo en Lugo 30.000 votos do centro dereita que se quedaron sen representación»