Patricia Otero: «A Feijoo tiña que caerlle a cara de vergonza por vir a falar sobre o AVE a Lugo»

LUGO

ALBERTO LÓPEZ

La líder de los socialistas lucenses recuerda que Feijoo anunció en el 2009 que si era presidente de la Xunta haría con fondos autonómicos la alta velocidad entre Lugo y Ourense

21 oct 2019 . Actualizado a las 18:45 h.

A secretaria provincial del PSOE y parlamentaria, Patricia Otero acusou este luns a Feijoo «de mentir e enganar aos lucenses, tiña que caerlle a cara de vergoña política por vir falar sobre o AVE a Lugo, xa que na campaña das eleccións do 2009 comprometeuse a realizar o AVE entre Lugo e Ourense con fondos autonómicos». Además, Otero recordó que el Gobierno del PP tuvo responsabilidades tanto en el ejecutivo central como en la Xunta, «e non investiron nin un só can para este proxecto, esta é única realidade por parte do PP. Esta é a súa verdade».

Feijoo había replicado tanto ayer domingo como hoy lunes las palabras del ministro de Fomento en funciones, José Luis Ábalos. Feijoo negó que en el 2021, al ritmo inversor actual, Lugo cuente con un AVE. Ábalos, que en ningún momento de su discurso dijo que Lugo iba a tener alta velocidad, apuntó que la ciudad «estará conectada a la alta velocidad en el 2021 y de reducirá el viaje a Madrid en dos horas». En lo que sí tiene razón el presidente de la Xunta es que con el actual grado de ejecución de las obras, la citada mejora ferroviaria entre Lugo y Ourense es imposible que esté terminada en el 2021. Solo la variante de Os Peares o el túnel de Oural llevará años construirla.

Otero replicó a Feijóo «que en Lugo éncheselle a boca de acusacións que non teñen ningún fundamento, porque sabe que o Goberno de Pedro Sánchez esta traballando a reo polos veciños desta provincia».

Mejoras en las infraestructuras

En esta línea, Otero enumeró una serie de obras que lleva cabo el Gobierno de Pedro Sánchez en la provincia. «Melloras no traxecto ferroviario Madrid-Lugo, financia con máis de 1 millón de euros a construción da nova Oficina de Emprego no barrio da Residencia; 800.000 euros na redacción do proxecto de estación de tren e aparcamento en Lugo; Autovía A-54 Lugo-Santiago, a Intermodal; Autovía A-74; A-56 Lugo-Ourense; a Ponte sobre o Río Miño; novos prototipos para o Fiouco», resumió a modo de ejemplo.