El PP reta al PSOE a retirar su apoyo a Lara Ménez por no integrarse en VioGén

Los populares llevará a pleno una iniciativa para que Lugo se adhiera a este protocolo sobre violencia de género


El PP reta al PSOE a retirar su apoyo a la alcaldesa Lara Méndez por rechazar integrarse en VioGén. Los populares acusan a los socialistas de «falta de coherencia política» por criticar y politizar la situación que tiene el Concello de Ourense con respecto al VioGén cuando en Lugo «rexeitou adherirse a este protocolo de violencia de xénero». Por este motivo, llevarán a pleno una iniciativa para que Lugo se adhiera a este protocolo, «unha ferramenta de apoio ás mulleres».

Antonio Ameijide, viceportavoz popular, explicó que la integración en el VioGén se abordó en varias juntas locales de seguridad, pero la alcaldesa «nunca tivo vontade de sumarse a este programa que foi asinado pola FEMP sendo ministro do Interior o socialista Rubalcaba».

Ameijide critica que el Partido Socialista cuestione «a sensibilidade con esta problemática doutros rexedores cando os seus dan a espalda a sumarse a esta ferramenta que permite que a Policía Local colabore co resto dos corpos de seguridade do Estado para protexer ás vítimas de violencia de xénero».

El viceportavoz popular tomaba la palabra a Caballero y «dada a gravidade que asegura o socialista, ten o caso de Ourense» le reclama que adopte la misma vara de medir con el concello de Lugo y, por tanto, «pida responsabilidade á súa alcaldesa». «O mínimo que debe ter un político é unidade de criterio e coherencia, algo do que a todas luces, o PSOE carece en todos os niveis».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El PP reta al PSOE a retirar su apoyo a Lara Ménez por no integrarse en VioGén