Lara Méndez: «Derrubaremos O Garañón e traballaremos para facer unha zona verde»

La alcaldesa espera que este mandato se resuelva su derribo


lugo / la voz

La alcaldesa de Lugo, la socialista Lara Méndez, se ha comprometió ayer en el pleno municipal a que a lo largo del presente mandato se derribará O Garañón, la urbanización que fue paralizada judicialmente y cuya causa ha cerró el miércoles la jueza Pilar de Lara.

Antes de la sesión plenaria de ayer, Méndez, a preguntas de los periodistas sobre si este sería el mandato en que se van a tirar estas torres, ha asentido para seguidamente añadir que «hai un obxectivo claro e unha decisión clara. Nós queremos tirar O Garañón e queremos que iso sexa unha zona verde e baixo esa premisa seguiremos traballando, pero sempre cumprindo coa legalidade vixente e preservando os dereitos de todas as partes implicadas».

Postura del BNG

Por su parte, su socio del gobierno, el BNG, también fue claro. A través del teniente de alcalde, Rubén Arroxo, que antes de nada quiso «ser respectuoso co que ditamine a Xustiza», pero sobre todo, dijo, «o que queremos é que se solucione canto antes para que O Garañón poda desaparecer, poda recuperarse a legalidade neses terreos e os veciños de Lugo podamos gozar do Parque de Rosalía como era en tempo». En la línea de Lara Méndez, Arroxo indicó que espera que este sea el mandato decisivo para derribar las torres, lo que no duda que «sería unha boa noticia para a cidade».

Ramón Carballo

Por parte de la oposición, el portavoz del Partido Popular, Ramón Carballo, insistió en que su grupo se «alegra de que esta macrocausa, que puxo a imaxe de Lugo deteriorada no mapa político e no mapa de España, estea a chegar ao seu fin». Carballo indicó que su partido siempre defendió que había irregularidades. «Sendo respectuosos coa Xustiza e coa presunción de inocencia pon de manifesto que houbo irregularidades, e a alcaldesa despois de cinco anos non fixo nada para devolver esa situación á legalidade, a pesar de haber unha sentencia que así o pedía», señaló.

El popular recordó que había un acuerdo del anterior mandato para que en la parcela quede la mayor superficie posible de zona verde, «pero agora o BNG, a diferenza da súa postura cando estaba na oposición, converteuse na muleta dos socialistas». Carballo dijo que era bueno que se depuren responsabilidades, pero también «que a señora alcaldesa deixe de protexer aos seus padriños políticos e que cumpra os titulares que deu, cando dixo que ela ía a tirar O Garañón e que esa parcela ía a ser zona verde».

Ciudadanos

Mientras, la portavoz de Ciudadanos, Olga Louzao, ha puesto de relieve que sabían «que isto ía a saltar dun momento a outro, sabendo que a xuíza Pilar de Lara estaba nunha situación complicada», en referencia a la sanción que pesaba sobre ella. «Sabemos que o tema é un asunto moi complicado, un asunto de cidade que precisa un consenso municipal e agora hai que esperar o que dita la Fiscalía, pero sempre respectando a presunción de inocencia», concluyó.

Sobre el auto de cierre de la causa, la alcaldesa señaló que «isto tiña que haber chegado hai oito anos, non pode ser que un procedemento, unhas dilixencias previas se abran no 2011 e finalicen oito anos despois, que o único que impediu foi que se puideran defender los investigados».

Durante el pleno de ayer, las referencias al asunto del Garañón fueron constantes, con alusiones críticas desde el PP, a través de su concejal Antonio Ameijide, quien le espetó a la alcaldesa que los acusados «son os seus mentores políticos» o con frases como: «Reserve dinero para acabar con el legado de sus padrinos políticos».

La alcaldesa contestó con dureza a este tipo de alusiones. Le recordó a Ameijide que hace dos años la llegó a calificar de corrupta, «e aínda espero que pida disculpas, aínda que sexa en privado». Y sobre el futuro de O Garañón le dijo a las filas del PP: «Se temos que traer a pleno unha modificación de crédito para derrubalo, aí verase quen levanta a man».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
4 votos
Comentarios

Lara Méndez: «Derrubaremos O Garañón e traballaremos para facer unha zona verde»