Poy denuncia el mal estado del paseo do Rato

Pide una actuación urgente para poner en valor una de las principales zonas verdes de la ciudad


LUGO / LA VOZ

Óscar Poy, concejal por el PP de Lugo, ha denunciado hoy el estado del paseo del Rato. Describe una imagen «case desoladora» en una de las principales zonas verdes de la ciudad. «É case imposible ver o río Rato xa que a maleza cubre por completo o leito do río. Algo que non é de onte, xa que por exemplo hai portóns nalgún caneiro que están totalmente cubertos por herbas e maleza. O problema é unha falta total de mantemento e un absoluto desinterese por coidar esta zona da cidade», explica.

Relata el popular que es «imprescindible unha actuación neste paseo, xa que a imaxe que deixa a lucenses e turistas non se pode permitir». La maleza ha estrechado el paso y en algunos tramos el ancho pasó de tener más de dos metros a 30 centímetros, algo que a su juicio pone de manifiesto «a total falta de mantemento nos últimos 11 anos».

Denuncian además que hay agujeros de gran tamaño y profundidad, lo que supone un peligro para los usuarios. «Están a achicarse os camiños porque non hai unha conservación adecuada», señala Poy. «É unha magoa que as institucións non manteñan impecable este paseo porque ademais de ser un dos pulmóns verde da cidade, é un dos lugares preferidos polos lucenses para pasear e facer deporte» lamentan los populares.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

Poy denuncia el mal estado del paseo do Rato