Lara Méndez recuerda que el candidato de la Diputación lo elegirá Ferraz

La Voz

LUGO

ALBERTO LÓPEZ

Defiende que Álvaro Santos sea elegido diputado provincial por Lugo

03 jun 2019 . Actualizado a las 13:55 h.

«Nós temos un proceso reglado para elixir aos compañeiros que nos representan en cada órgano e creo que a situación é completamente distinta a hai catro anos. Naquel momento tamén se postulaban varios compañeiros, o problema non veu por quen se postulaba, veu dado pola imposicióin doutros partidos de vetos. Neste caso estamos a falar noutro momento e escenario», así explicó este mediodía la alcaldesa en funciones y presidenta del PSOE de Lugo, Lara Méndez, sobre la presentación de dos candidatos del partido para presidir la Diputación, José Tomé y Darío Campos. «Non é a primeira vez que imos a un proceso con distintos candidatos. Isto pon de manifesto que temos moitos compañeiros válidos para reprensentarnos en distintos órganos, sempre dispostos a dar paso adiante para buscar o ben común e aportar ideas e proxectos. Nós somos un partido moi rico».

La alcaldesa de Lugo, que apuntó que esperan decidir hoy el calendario para sentarse a negociar con el BNG un pacto de gobierno en la ciudad, recordó que «hai unhas normas de partido, a disciplina de partido temos que tela, como fixemos ata o de agora, o proceso está reglado e temos uns estatutos que aprobamos no último congreso federal que di que a última decisión a marca Ferraz e polo tanto esa última decisión a terá sempre».

Preguntada sobre si le gustaría que un concejal de su equipo formase parte del grupo provincial, Lara Méndez, señaló que sí: «Lugo quere estar presente na Deputación provincial para que a voz de Lugo e os lucenses estea presente, como foi sempre e debe ser, que a capitalidade esté reprensetada. No pasado mandato quedou fóra pola dimisión do compañeiro (Santín), pero Lugo ten que estar representado e tentaremos que sexa un compañeiro o que estea na Deputación para darlle voz aos lucenses».

Lara Méndez apuntó hace una semana, antes de que se supiese que el alcalde de Monforte, José Tomé, se postulaba para el cargo de presidente, que el candidato idóneo del PSOE era el actual mandatario, Darío Campos, además de apostar por Álvaro Santos como diputado provincial. Este mediodía volvió a insistir en que Santos es su persona elegida