Rubén Arroxo: «Nós non imos entrar nunha guerra de pactos»

Marta de Dios Crespo
MARTA DE DIOS LUGO / LA VOZ

LUGO

ALBERTO LÓPEZ

El líder del BNG ya tuvo la primera reunión, de pocos minutos, con Lara Méndez

30 may 2019 . Actualizado a las 08:44 h.

PSOE y BNG se sentarán a hablar. Ya hubo un primer contacto el martes, en el que Lara Méndez y Rubén Arroxo charlaron unos minutos tras las elecciones municipales del pasado domingo. La socialista, que consiguió ocho representantes para su partido, necesita a los cinco nacionalistas si quiere seguir gobernando en Lugo.

«Nós dende o BNG asumimos que unha vez que os veciños e veciñas de Lugo nos deron a representación de cinco concelleiros e case 8.000 votos temos a responsabilidade e a obriga de intentar chegar a acordos», dice Arroxo, que se apresura a matizar: «Non temos a obriga de chegar ata o final porque despois poden xurdir moitas cousas». Ayer el líder nacionalista apuntaba para los micrófonos de Radio Voz las condiciones en las que esperan mantener las conversaciones para llegar a un entendimiento.

«Pode ser que o proxecto no que nós nos queremos centrar para solucionar os problemas de Lugo o poidamos facer mellor desde o goberno ou desde a oposición», explica Arroxo. «O que imos facer durante estes días é poñer ese proxecto no que estivemos traballando durante tantos meses sobre a mesa, centrarnos niso e ir para adiante con iso. Despois veremos onde somos máis útiles», aludía sobre la fórmula con la que tratarán de llegar a un acuerdo con los socialistas.

El responsable del BNG en Lugo exponía sus mínimos en el programa que conduce Félix Jorquera y explicaba que «para entrar nun goberno, teriamos que chegar a un proxecto coincidente. Nós non imos entrar nunha guerra nin de cargos nin de concellerías. Queremos un proxecto claro e conciso para Lugo. Se non o podemos levar desde o goberno levarémolo desde a oposición». Insistía, tras haberlo comentado en una entrevista para La Voz, en que lo primero que habría que hacer sería «solucionar o problema de persoal, a situación do Concello sufriu un deterioro terrible; se non se soluciona iso non poderemos facer nada».