El BNG quiere emplear fondos EDUSI para peatonalizar Camiño Real

Rubén Arroxo argumenta que el proyecto debería contemplar la utilización de pavimento ecológico y plantearse la peatonalización con un componente social y cultural


LUGO / LA VOZ

El candidato del BNG a la alcaldía y portavoz del grupo municipal, Rubén Arroxo, anunció que «o concello destinará, despois do mes de maio, parte dos fondos EDUSI, á transformación e peonalización do tramo do Camiño Real comprendido entre a rúa Concepción Arenal e a Ronda da Muralla». Explica el nacionalista que «os fondos EDUSI poderían ser útiles para Lugo se abordamos proxectos como esta peatonalización e non fundilos en pasarelas inútiles».

Arroxo afirma que «este goberno non ten proxectos para empregar os 12 millóns de fondos europeos e propios da estratexia EDUSI e no BNG temos moi claro que cousas se poden facer para mellorar a vida en Lugo». Argumenta que la zona del Camiño Real está incluida en el área de actuación de la estrategia EDUSI y que por eso «non haberíaningún problema para incluír este proxecto».

Señaló que «o proxecto debería contemplar a utilización de pavimento ecolóxico e plantearaxe a peonalización cunha compoñente social e cultural».

Arroxo propone peatonalizar un tramo del Camiño Real

MARTA DE DIOS

El candidato del BNG se refiere al tramo entre Concepción Arenal y la Ronda

Rubén Arroxo propone peatonalizar un tramo del Camiño Real. El candidato del BNG habla de la calle Bispo Aguirre, el tramo entre Concepción Arenal y la Ronda. «Ten moito comercio e hostalería, pero o espazo para as persoas é mínimo», argumenta el nacionalista. La idea irá incluida en su programa de gobierno tal y como informó Arroxo esta mañana, arropado durante la presentación de la iniciativa por los integrantes de la candidatura de su partido.

«Sería un xeito de dinamizar esta zona da cidade, enlazando o tramo peonil da rúa Nova coa nova zona peonalizada do Camiño Real», explica y señala que la calle «unicamente recolle tráfico que transita cara a ronda da Muralla e que non tería que pasar por esta rúa». Ofrecen una alternativa al tráfico que circula por este tramo de 100 metros: que se incorpore a la Ronda por Concepción Arenal, junto a la gasolinera.

Seguir leyendo

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
15 votos
Comentarios

El BNG quiere emplear fondos EDUSI para peatonalizar Camiño Real