El BNG quiere emplear fondos EDUSI para peatonalizar Camiño Real

Marta de Dios Crespo
MARTA DE DIOS LUGO / LA VOZ

LUGO

CEDIDA

Rubén Arroxo argumenta que el proyecto debería contemplar la utilización de pavimento ecológico y plantearse la peatonalización con un componente social y cultural

26 mar 2019 . Actualizado a las 21:22 h.

El candidato del BNG a la alcaldía y portavoz del grupo municipal, Rubén Arroxo, anunció que «o concello destinará, despois do mes de maio, parte dos fondos EDUSI, á transformación e peonalización do tramo do Camiño Real comprendido entre a rúa Concepción Arenal e a Ronda da Muralla». Explica el nacionalista que «os fondos EDUSI poderían ser útiles para Lugo se abordamos proxectos como esta peatonalización e non fundilos en pasarelas inútiles».

Arroxo afirma que «este goberno non ten proxectos para empregar os 12 millóns de fondos europeos e propios da estratexia EDUSI e no BNG temos moi claro que cousas se poden facer para mellorar a vida en Lugo». Argumenta que la zona del Camiño Real está incluida en el área de actuación de la estrategia EDUSI y que por eso «non haberíaningún problema para incluír este proxecto».

Señaló que «o proxecto debería contemplar a utilización de pavimento ecolóxico e plantearaxe a peonalización cunha compoñente social e cultural».