Álvaro Santos advierte que no permitirá injerencias en las listas municipales del PSOE

El secretario provincial afirma: «Os candidatos ás alcaldías teñen que formar os seus equipos», tras conocerse los cambios en otras ciudades gallegas


Al día siguiente de que la dirección federal del PSOE, en sintonía con la gallega, decidiese que Ana Prieto sea la número uno al Congreso y Sonsoles López la número dos, el secretario provincial del PSOE, Álvaro Santos y la propia López comparecieron ante los medios de comunicación para valorar la decisión. Santos dijo que espera que la decisión «agardo que se tomase en clave para desenvolver un proxecto que sitúe a provincia na vangarda, nun plano de oportunidades para  que Lugo poda medrar en igualdade e vertebrando o territorio, e que non se fixera en clave orgánica, porque sería un erro tomar decisións pensando na organización e non pensando na cidadadía que é a quen temos que servir. Asumimos as decisións e a partir de aí non participarei da hipocresía da politica».

Preguntado sobre que le manifestaron los militantes tras la decisión del comité de listas, que relegó al números dos a la persona que apoyaron con más votos en el proceso que abrió el partido en Lugo, Santos dijo que «uns están moi satisfeitos de que o numero un sexa a persoa que apoarion  e outros a insatisfacción porque os pronunciamento dos militantes non fose a clave sobre a que se adoptase a decisión para a proclamación das listas de Lugo. O partido ten unhas normas, que temos que acatar e eu son o primeiro. Pero Álvaro Santos ten un compromiso coa provincia, coa cidadanía e cos militantes do PSOE».

Preguntado sobre el proceso de listas para las candidaturas municipales, y tras los cambios que se produjeron en Ourense, Ferrol y A Coruña, el secretario provincial del PSOE quiso transmitir «a miña máis absoluta admiración co compañeiro de Ourense Barquero, porque é un claro e indiscutible exemplo de ideoloxía e coherencia no PSOE». Y sobre si puede ocurrir algo similar en Lugo, Santos sí fue más explícito: «Paréceme que un candidato a alcaldía ten que formar o seu equipo, porque é unha persoa que non pon só a súa cara senón que quere facer un equipo para gobernar. Según se poden sustentar cambios nos representantes dos territorio porque quen lidera o equipo quere ter un equipo cohesionado e afín á súa figura, debería ser o mesmo criterio para os concellos». 

El propio Santos sí dijo que en este sentido dará la batalla si hace falta: «Eu persoalmente tratarei de que en ninguna candidatura dos 67 concellos non se produza o mesmo que sucedeu en Ourense e Ferrol. Os candidatos teñen moito senón todo o que dicir. Estamos e política para servir aos cidadáns, para desenvolver proxectos para a cidadanía».

  Por su parte, Sonsoles López, señaló dio las gracias a todos los militantes que la apoyaron y que seguirá «no lugar no que estiven toda a vida, no ano 1975 meu pais axudaron a montar o partido na provincia, mamei campañas desde pequena e teño ideoloxia dentro das miñas veas, e todo isto non desaparece porque haxa unha opinión que poda ser un pouco dispar.  As decisións que se tomaron deberán explicalas que as tomaron. 

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
2 votos
Comentarios

Álvaro Santos advierte que no permitirá injerencias en las listas municipales del PSOE