Ana Pontón dice que si Galicia está discriminada, Lugo «dobremente»

LUGO

La candidata del BNG al Congreso, Maite Ferreiro, lamentó que la ciudad siga sin autovía ni tren con Santiago

14 mar 2019 . Actualizado a las 20:05 h.

La portavoz nacional del BNG, Ana Pontón, acompañó este miércoles a los integrantes de la lista del Bloque al Congreso y al Senado por la provincia de Lugo, en un acto celebrado en un lugar simbólico para los nacionalistas, el tramo peatonal de la Muralla. Pontón señaló que las elecciones del 28 de abril «son unha oportunidade para que Galiza sexa recoñecida e respectada, tras unha lexislatura perdida», e indicó que «si Galiza está discriminada, Lugo o está dobremente, como ocorreu co ferrocarril, onde temos as mesmas vías que cando se puxeron en marcha e cun deseño exclusivamente preocupado de como chegar pronto a Madrid».

La responsable del BNG ironizó sobre los denominados viernes sociales de Pedro Sánchez, «que están moi ben, pero o que non nos gustan son os martes negros nos que nos enteramos dunha resolución para que os galegos paguemos a luz máis cara, é un escarnio que nos penalicen por producir enerxía».

En el acto intervino la cabeza de lista al Congreso, la edila Maite Ferreiro, quien hizo una defensa de las necesidades que tiene la provincia en materia de infraestructuras: «Desde Lugo non podemos ir a Compostela en tren nin por autovía, e en Monforte seguen sen porto seco, e non hai conexión ferroviaria coa Mariña».

Ferreiro indicó que son necesarias políticas para evitar la despoblación del rural y pidió el voto para el BNG «como contención contra as políticas neoliberais, patriarcais e privatizadoras que causan dano ás persoas con menos recursos».