Manu Barreiro está seguro de que el Lugo no perderá la categoría

LUGO

Alvaro Campo

El punta destacó la calidad e implicación de toda la plantilla

06 mar 2019 . Actualizado a las 18:07 h.

Manu Barreiro fue uno de los jugadores que llegó al Lugo en el mercado invernal y por lo tanto todavía no se ha adaptado por completo a la dinámica del equipo, aunque reconoce que le encantan la ciudad y el club. «O Lugo é un equipo moi familiar. Síntome moi a gusto dende o principio, xa o dixen cando cheguei, e volvo a repetir que dende o utillero ata todos os compañeiros me están axudando moito. Estou adaptándome ao estilo e aos compañeiros. É algo que leva tempo pero creo que estou niso».

El punta rojiblanco concedió un gran valor al punto que su equipo cosechó en la última jornada en el Nuevo Tartiere en un compromiso ante un gran rival en el que tuvieron que remontar. «O punto do domingo animicamente é moi positivo. Fainos pensar que podemos competir con calquera rival, tanto na casa coma fora», expresó Manu Barreiro.

El delantero considera que su equipo todavía hubiera conseguido una mayor recompensa en su visita a Asturias gracias a su buen juego en el tramo final. «A última media hora do Oviedo foi moi boa, se o partido dura un pouco máis igual mesmo teriamos opción de gañar», manifestó Manu Barreiro.

Dos delanteros

El compostelano todavía no ha tenido la oportunidad de compartir responsabilidad en la delantera con otro recién llegado, Toni Martínez, futbolista con el que considera que podría compartir puesto en el campo. «O Lugo ten catro dianteiros de bo nivel e pode xogar calquera. É certo que os que somos máis puntas claros somos Toni e eu, pero no meu caso tamén podo xogar un pouco máis atrás como segunda punta sen problema, unha posición na que me me sinto cómodo», dijo Manu Barreiro.

Lo que no ofrece ninguna duda para el goleador gallego es que su equipo conseguirá la permanencia «A plantilla que temos e o grupo humano moi forte que conforma dannos unhas garantías totais de que o equipo non terá atrancos para manterse na categoría. Pasamos unha maña racha, pero xa pasou e hai mimbres máis ca suficientes para sumar puntos e continuar na categoría», señaló Manu Barreiro.

Lo que no ocultó, aunque trato de no ser demasiado crítico, Manu Barreiro fue su disconformidad con la determinación de dar solo los puntos de la segunda vuelta de los partidos ante el Reus, una decisión de la que comentó que «seria, seria non é, quizás peculiar, xa que considero que o mais lóxico sería haber dado os puntos a todos. No noso caso é positivo que os vamos a sumar este domingo, pero non podemos esquecer que o resto de equipos tamén o farán no seu momento».

El estilo de juego y del Lugo ya fue alabados por Manu Barreiro tras su llegada al club, y ahora se reafirma sobre lo que dijo. «Levaba seis anos xogando a unha cousa diferente e polo tanto agora tiven que readaptarme. Queremos ser protagonistas co balón, un estilo que me agrada e ao que me estou acostumando»