Hacer una pasarela en A Cheda es un "desproposito", advierte el BNG

Los nacionalistas dicen que el millón de euros de la obra debe ser para conectar el parque Rosalía con el Miño


Construir una pasarela sobre la N-VI en A Cheda, es un auténtico despropósito, según afirman desde el BNG. La inversión, de más de un millón de euros de los fondos EDUSI, debe ser destinada a otra obra. El portavoz nacionalista, Rubén Arroxo, considera que el público no usará ese servicio porque tiene que dar un rodeo de 400 metros. Lo lógico, dicen, es que los usuarios sigan cruzando hacia los campos de fútbol y la feria exposición por el paso subterráneo de la N-VI.

«Cruzar pola pasarela anunciada suporá o dobre de tempo e de percorrido que facelo polo paso inferior que está no mesmo lugar. Sobre o paso elevado o recorrido é de 400 metros. Ir polo paso soterrado supón só 230», expresó el portavoz del grupo nacionalista en el Concello de Lugo.

El estudio efectuado por el BNG refleja que el recorrido por la nueva pasarela supone «50 metros de acceso peonil hasta a rampla de subida en espiral que, con dúas voltas e media e un diámetro de 20 metros, ten un percorrido de 155 metros. A ponte sobre a N-VI terá unha lonxitude de 48,50 metros e a rampla de descenso, similar á de subida, ten outros 155 metros de espiral. A suma destes tramos supón un total de 408,5 metros que terán que percorrer as persoas que opten por subir pola pasarela, mentres que atravesar polo actual paso inferior da N-VI ten un percorrido de 230 metros».

El concejal insiste en que «a pasarela que propón o PSOE non aporta nada, nin seguridade, nin comodidade, nin mellorar estética da zona; vanse gastar moitos cartos en algo que non vale para nada, nin aporta nada á cidade». Rubén Arroxo dijo que no entendían como «o goberno municipal teima en gastar máis de un millón de euros nunha obra a que ninguén lle ve xeito».

Los nacionalistas plantean una alternativa para el destino de los fondos del programa EDUSI que Europa concedió al Concello de Lugo para enlazar la ciudad con el Miño. «O que nos propoñemos é que ese enlace se faga entre as costas do parque Rosalía de Castro o de Marcos Cela. Trátase de dúas pasarelas. Una delas entre o aparcadoiro do Pazo Municipal de Depores e o referido parque e a outra entre este mesmo espazo verde e o Paseo do Miño. Sería unha actuación que permitiría conectar a cidade cos máis de 40 quilómetros de sendeiros que rodean o río Miño», expresó el portavoz del grupo municipal del BNG.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
36 votos
Comentarios

Hacer una pasarela en A Cheda es un "desproposito", advierte el BNG