El PSOE le recuerda a Balseiro que el PP votó en contra de la Ronda Leste para el 2019

Álvaro Santos afirma que los populares rechazaron una enmienda socialista de 1,2 millones y que lo anunciado por el delegado de la Xunta es un proyecto que quedó licitado hace 8 años por Touriño


Dos días después de que el delegado territorial de la Xunta anunciase con representantes de la federación vecinal un proyecto para construir la Ronda Leste en 22 millones de euros, aunque sin concretar plazos, el secretario general del PSOE en Lugo, Álvaro Santos, dijo que «o Partido Popular volve  tentar de enganarnos aos lucenses, facéndonos crer que ao mellor desta vez si fan ou compren».

Los socialistas preguntarán en el Parlamento de Galicia sobre el presupuesto y los plazos de ejecución que la Xunta maneja para hacer realidad esta vía. Santos señaló que el mismo día que los socialistas presentaban una moción en el pleno de la  Diputación sobre la ejecución de la Ronda Leste para os lucenses, «o delegado da Xunta en Lugo presentaba unha fotografía sobre o trazado desta vía, referíndose á mesma como o seu proxecto técnico. Cómpre destacar que hai 8 anos o BOE publicaba o contrato sobre o proxecto e as obras da segunda fase da Rolda Leste logo de que Emilio Pérez Touriño o deixase licitado». El líder de los socialistas lucenses afirmó que «a realidade é que oito anos despois o PP non fixo nin un só trámite, nin un só centímetro da Rolda Leste».

Santos, acompañado del parlamentario Luis Álvarez, y de los ediles Miguel Fernández y Ana Abelleira, recordó que el PSOE presentó una enmienda al presupuesto de la Xunta para el 2019 en la que pedía 1,2 millones para iniciar estas obras cuanto antes. «O PP rexeitou a nosa proposta e nas contas autonómicas segue sen figura unha soa partida económica para a Rolda Leste», destacó Santos.

«Balseiro quere tratarnos de tontos a todos os lucenses, ensinándonos un retrato sobre o que sería a Rolda Leste e anunciándonos que fará trámites e papeleos durante o vindeiro ano. O único que cambiou sobre esta infraestrutura dende 2009 e ata hoxe, é que agora hai unha foto grande do que debería ser e non é diante do multiusos da Xunta en Lugo», añadió Santos..

Por su parte, Luis Álvarez mostró su satisfacción porque «despois de toda a presión realizada a Rolda Leste volva a estar na axenda política, pero non imos a consentir que se quede unha mentira de Baleiro. Imos a preguntarlle directamente á conselleira que orzamento se vai a destinar e que prazos de execución ten».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
2 votos
Comentarios

El PSOE le recuerda a Balseiro que el PP votó en contra de la Ronda Leste para el 2019