El PSOE de Becerreá acusa al alcalde de impedir la bajada del IBI

La Voz

LUGO

Critican que se haya suspendido el pleno de este jueves, lo que por plazos no permitiría bajar el impuesto que piden los socialistas hasta el año 2020

29 nov 2018 . Actualizado a las 21:46 h.

Los socialistas de Becerreá presentaron un escrito no Rexistro del Concello en el que piden que el alcalde dé explicaciones por el cambio de fecha del pleno ordinario que se tendría que celebrar este jueves. La edila del PSOE, Ana Rubinos, señala que las propuestas de los grupos políticos quedan sin debatir hasta el 20 de diciembre. «O PSOE levaba para unha iniciativa para modificar a ordenanza fiscal reguladora do IBI. En concreto, sería rebaixar o tipo impositivo de urbana do 0,55 actual ao 0,4, que é o mínimo que marca a lei; e incluír unha bonificación do 95% en xeral para as actividades das que son titulares os veciños de Becerreá e que xeran emprego no municipio, como as actividades agrícolas e gandeiras».

Pero como indicó la portavoz del PSOE, la rebaja del IBI, de aprobarse, «non entraría en vigor ata o ano 2020 porque non cumpriría os prazos legais para facerse efectivo en dita data, o que supón un enorme prexuízo para todos os becerrenses por parte do señor Martínez, que por intereses que descoñecemos, obriga aos veciños de Becerreá a pagar durante un ano máis impostos polos seus inmobles».