Fonmiñá propone trasladar la Semana de Cine a finales de octubre

Además quiere crear una fundación, en la que se incuyan a todas las instituciones, como manera de mantener en pie el festival, que en el 2019 cumplirá 41 ediciones


Una vez que ha terminado la edición número 40 de la Semana de Cine, de nuevo con éxito de público y de programación, los organizadores del festival internacional, el Grupo Fotocinematográfico Fonmiñá, quiere apuntalar el futuro de este evento cultural ya asentado en la ciudad. Por una parte, acaban de enviar una carta a los máximos responsables de las instituciones de Lugo que colaboran con el festival (Concello, Xunta, Deputación y Vicerreitorado do Campus de Lugo) en la que por un lado proponen el cambio de fechas, de la tradicional segunda quincena de septiembre a la segunda quincena de octubre. En la carta, Fonmiñá explica que «xa que o mes de setembro non é o máis propicio para a organización, tendo en conta que os meses de xullo e especialmente o de agosto son inhábiles para calquera trámite, obrigándonos a pechar a Semana a comezos de xuño co que perdemos a actualidade cinematográfica. Pensamos que podería ser bo momento para as próximas Semanas a segunda quincena de outubro, como prolongación das Festas de San Froilán, e tendo xa comezado o curso na Universidade, co que ampliamos o abano de cinéfilos que poden asistir ás proxeccións. A próxima Semana poderíamos celebrala, pois, do 21 ao 26 de outubro de 2019».

Por otra parte, la asociación cultural propone que se cree la Fundación Fonmiñá, «que agardamos que sexa declarada de Interese Galego», y en la que esperan que formen parte las citadas administraciones «para someter calquera decisión importante ao criterio das entidades que posibilitan que a Semana de Cine de Lugo sexa o certame máis antigo de Galicia, e goce dun ben gañado prestixio», explicó el presidente de Fonmiñá, Xulio Xiz.

Éxito da Semana de Cine de Autor

suso varela

A corenta edición da Semana Internacional de Cine de Autor de Lugo, que organiza Fonmiñá, tivo un éxito de participación do público. O número de espectadores ás sesións foi de 6.820, de acordo coa seguinte distribución: Na semana previa, nas tres salas -Deputación, Vicerreitorado e Biblioteca-, houbo 861 espectadores. Na semana grande, nas diversas salas -Deputación, Vicerreitorado, Biblioteca, Museo Provincial e Vello Cárcere- 1.001. E no Gustavo Freire, na Sección Infantil, rexistráronse 2.058 espectadores; 1.800 na sección «O mellor do Ano»; e 1.100 espectadores na Oficial.

Os organizadores destacan a presenza dos artistas que participan nas películas da semana. Así, estiveron Óscar Doviso, director de «El rebelde»; directores e intérpretes de «Madre y maestra», directores de «A viaxe de Ruth»; Carlos Lorenzo, director de «Vértice de versos»; Jaione Camborda, directora de «Rapa das bestas»; Alfonso Zarauza, director de «Encallados»; desde México, Christian Iván Castillo, director de «En el nombre del padre»; Xiana do Teixeiro, directora de «Tódalas mulleres que coñezo»; e o cadro artístico ao completo e os director de «Dhogs», Andrés Goteira. «E o noso gran invitado, Luis Xavier Cavazos, fillo da homenaxeada Rosario Durcal», sinalaron.

Seguir leyendo

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
2 votos
Comentarios

Fonmiñá propone trasladar la Semana de Cine a finales de octubre