El PSOE reclama al Gobierno central un paso subterráneo en el Camiño a su paso por Palas

Los socialistas destacan la necesidad de esa infraestructura en el tramo que cruza la N-547


El PSOE reclama al Gobierno central un paso subterráneo en el tramo del Camiño de Santiago que cruza la N-547 por Palas de Rei. El secretario xeral del PSOE en la provincia de Lugo, Álvaro Santos Ramos, acompañado por el portavoz municipal de Palas, Horacio Rouco, y el coordinador del PSOE en la comarca del suroeste lugués, Rafael García, visitaron hoy la parroquia de O Carballal da Repostería, en el concello de Palas, para conocer in situo el tramo del Camiño que cruza la N-547 en dirección a Santiago.

«Trátase dunha zona moi perigosa, pois conta con pouca visibilidade, poñendo en risco a integridade dos peregrinos e dos condutores, así como a dos propios veciños da zona. Ao ser un treito moi transitado, nos últimos anos teñen acontecido varios accidentes mortais», explican los socialistas.

Por estos motivos, el PSOE traslada al Goberno del Estado «que estude a posibilidade de dotar a este tramo do Camiño de Santiago dun paso subterráneo, pois existe unha necesidade real, e deste xeito facer máis segura esta etapa da ruta xacobea que forma parte do Camiño Francés», continúan.

Vive Camino

Toda la información sobre el Camino de Santiago en Vive Camino

Votación
1 votos
Comentarios

El PSOE reclama al Gobierno central un paso subterráneo en el Camiño a su paso por Palas