Guerra entre PP y Gobierno por la nueva comisaría de Policía en A Residencia

Los populares quieren que los socialistas clarifiquen el uso de la residencia para dotación policial y la subdelegada del Gobierno acusa a la Xunta de dar pasos que impiden de momento crear una comisaría


El candidato a la alcaldía de Lugo por el PP, Ramón Carballo, compareció delante del viejo Xeral junto a la presidenta del partido en Lugo, Elena Candia, y diputados, senadores y ediles populares, para crear un frente conjunto y presentar diversas iniciativas en el Congreso, el Senado, el Parlamento, la Diputación y Concello «para forzar ao Goberno do Estado a retomar o proxecto do PP para que se constrúa a nova Comisaría da policía nacional no edificio de hospitalización da antiga residencia».

Carballo explicó que con esta «cascada de iniciativas queremos evitar que o PSOE bloquee esta dotación, xa que nos tememos que por intereses electoralistas se frene este proxecto, por iso queremos un compromiso firme, claro e ineludible do Goberno con esta actuación».

Por su parte, la subdelegada del Gobierno en Lugo, Isabel Rodríguez, afirmó esta mañana que «o Goberno do PP non moveu ningún papel nin comprometeu un euro a nova Comisaría». La subdelegada calificó de «lamentable a gran irresponsabilidade que está a demostrar o Partido Popular na xestión dos proxectos anunciados para o barrio da Residencia, que o leva a protagonizar todo tipo de espectáculos».

Rodríguez afirmó sobre los líderes del PP que «primeiro venden fume, despois actúan ás agachadas e hoxe saen cunha nova operación de pirotecnia política para confundir á poboación, todo ao servizo dunha estratexia política que só pretende enganar, unha vez máis, aos cidadáns de Lugo».

La subdelegada del Gobierno recordó que los edificios de la vieja residencia son de titularidad de la Tesorería General de la Seguridad Social pero continúan estando adscritos a la Xunta para fines sanitarios «porque o Goberno galego deu marcha atrás aos trámites realizados a principios de ano e deixou sen efecto a retrocesión dos edificios do Pavillón Xeral e da Escola Universitaria de Enfermería».

Desde el Gobierno señalaron: «A anulación da retrocesión dos inmobles acordouna o Consello da Xunta o pasado 31 de maio, xusto antes de que se producirá en España o cambio do Goberno. A Xunta ocultou esa decisión por razóns que aínda hoxe non foron aclaradas. A cidadanía lucense non coñeceu ese acordo do Consello da Xunta ata que o descubriu o novo Goberno».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
4 votos
Comentarios

Guerra entre PP y Gobierno por la nueva comisaría de Policía en A Residencia