Feijóo dice que espera la licencia del Concello para iniciar las obras en A Residencia

María M. Guntín / M. C. LUGO / LA VOZ

LUGO

La Xunta solicitó el permiso en julio y aún no obtuvo respuesta

18 sep 2018 . Actualizado a las 15:04 h.

En su visita a Lugo, al presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, también se le preguntó por las obras en A Residencia, a lo que él respondió que están "avanzando no proxecto e pedimos unha licencia en xullo para poder construir" y señaló -sin usar el dedo- al Concello como responsable de la paralización, "parece que hai xente á que non lle interesa unha reestruturación completa pero a Xunta vaino facer", explicou Feijóo. 

"Sobre as cuestións técnicas de como os letrados da Seguridade Social tificican a posta a disposición dos terreos a favor da comunidade autónoma", el presidente dijo que habría que preguntarles a los propios "letrados da Seguridade Social". Feijóo destacó cinco proyectos que, dice, pondrá en marcha la Xunta cuando tenga la licencia. En primer lugar, "un centro integral de saúde, o primeiro en Galicia", así como "equipamentos en materia de emprego", la residencia de la tercera edad y un centro de innovación. "Todo funcionará cunha planta de biomasa, explicó el presidente.

El organismo autonómico pedirá la segunda licencia en las próximas semanas y "finalizado o ano", presentarán el proyecto para la residencia de la tercera edad. "Os compromisos co barrio de A Residencia mantéñense", contou Feijóo, que recalcou a necesidade da licencia para construir. "En mes e medio presentaremos o proxecto de demolición do edificio onde se vai construir o centro de saúde", dijo el presidente, que también explicó que la Xunta trabaja simultáneamente "no proxecto de derribo e de construción".