El disco de Lucía Pérez que está dispuesto a brillar como quince soles

La artista de O Incio presentará su nueva creación el próximo día 11, su primer cedé íntegro en gallego


lugo

El próximo 11 de mayo Lucía Pérez presentará su nuevo trabajo, que seguro que brillará tanto en el panorama musical como su propio nombre: Quince soles.

La artista de O Incio está orgullosa por haber sacado su primer disto íntegramente en gallego. «É moi especial que sexa o primeiro en galego e síntome moi orgullosa. Penso que xa tocaba facelo», dijo Lucía Pérez.

Los 15 temas del cedé son temas que están directamente relacionados con experiencias vitales de la artista. «Todos están relacionados con algunha etapa da miña vida, dende cando era unha nena, pasando pola adolescencia. Son cancións que significan moito para min e dos que gardo un gran recordo. Penso que era o momento de facer algo como esto», comentó Lucía Pérez.

Uno de los motivos de sacar a la luz en estos momentos una creación que se puede calificar como un recopilatorio es que la artista pretende celebrar de manera especial que cumple 15 años en la música. «É o instante perfecto para facelo xa que a xente me pedía que gravara un traballo deste tipo, polo que determinei levalo adiante», reconoció Lucía Pérez.

Una vez más, Lucía Pérez, demuestra que tiene calidad para interpretar cualquier tipo de música. «É certo que son temas diversos de autores nalgúns casos moi diferentes. Nós o que buscamos no disco foi darlle continuidade aos temas para que pareceran un todo, e lográmolo gracias aos arranxos musicais que lle dan sentido musical e cronolóxico ao traballo».

Artistas de prestigio

La participación de artistas de prestigio en el nuevo cedé es valorada muy positivamente por Lucía Pérez. «É precioso e enriquece moito o disco contar con xente moi importante na música. Resulta enriquecedor que todos nos apoiemos».

La mayoría de temas que incluye el trabajo no son conocidos por el gran público, aunque forman parte de la cultura popular. «A maioría das cancións apenas foron versionadas, polo que foi especial facelo», expresó Lucía Pérez.

La cantante destaca poder participar en este trabajo con músicos como Chema Purón o Vizcaíno y destaca, entre otras cosas, la posibilidad de interpretar a dúo con Chenoa un tema dedicado al siniestro de Angrois. «Creo que lle damos unha gran forza e viveza entre as dúas»

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El disco de Lucía Pérez que está dispuesto a brillar como quince soles