El Politécnico, pionero en aplicar un plan de igualdad

La Voz

LUGO

El centro presentó la actividad "As mulleres e homes da túa familia profesional"

21 feb 2018 . Actualizado a las 14:26 h.

El CIFP Politécnico es un centro pionero en Galicia en la aplicación de un plan de igualdad, una actuación que promociona la Xunta desde el año 2016. Los resultados del primer año de aplicación fueron presentados a través de la actividad denominada "As mulleres e homes da túa familia profesional". Al acto asistieron la secretaria xeral de Igualdade, Susana López Abella y el delegado territorial, José Manuel Balseiro.

La metodología que está implantando el Politécnico está convirtiendo, según la Xunta "a este instituto no primeiro centro coeducativo da formación profesional de Galicia". "implica -según la misma fuente- educar sen diferenciar as mensaxes en función do sexo e tendendo a unha igualdade efectiva de oportunidades entre homes e mulleres".

La Xunta cree que los planes de igualdad constituyen "unha ferramenta fundamental para abordar a educación desde unha perspectiva integral e de xénero, que permita acabar coas desigualdaes e previr todo tipo de situacións de discriminación ou violencia"