Feijoo da la salida al PP en la carrera electoral con duras críticas a la alcaldesa

Enrique Gómez Souto
enrique g. souto LUGO / LA VOZ

LUGO

OSCAR CELA

Dice que la aportación del Concello a la sanidad es cobrar a la Xunta por prestar asistencia

18 dic 2017 . Actualizado a las 14:20 h.

Unos seiscientos afiliados participaron ayer en el almuerzo promovido por el PP provincial en Torre de Núñez. El presidente del PPdeG, Alberto Núñez Feijoo, dijo que el 2017 fue un buen año para Galicia, en general, y para Lugo en particular, y dejó claro que en el 2018 trabajarán duro para recuperar la alcaldía de la capital y la presidencia de la Diputación. Le dedicó duras críticas a la alcaldesa Lara Méndez.

En respuesta a preguntas de los periodistas, Feijoo señaló al llegar al restaurante: «Vimos a celebrar un xantar os afiliados do PP; 600 persoas, cada unha pagando o seu, a celebrar que o ano 2017 foi un bo ano para Galicia e para Lugo».

OSCAR CELA

Los populares diseñan, dijo Feijoo, «un proxecto ilusionante para recuperar o Concello de Lugo», en el que no gobiernan, «non por non gañar as eleccións, senón porque o único obxectivo que ten o PSOE» es que el PP no logre los gobiernos local y provincial. Por ello, es consciente de que el PP necesita «un plus» y, para conseguirlo, diseñan «proxectos, para o Concello, para a Deputación e para todos os concellos que conforman a provincia». Comparó el «goberno tripartito e inestable» de Lugo con la estabilidad del Gobierno autonómico.

Siempre en respuesta a los periodistas, replicó a las críticas del PSOE por el servicio de Hemodinámica, que solo funciona por las mañanas. «Hai xente, sobre todo no PSOE, que non acepta que a maior aposta que nunca se fixo pola sanidade en Lugo a está a facer o PP».

Manifestó: «Se nos entregou un edificio baleiro, o convertemos en hospital e o equipamos en plena crise económica, e ten servizos que nunca tivo ha historia da sanidade pública en Lugo: radioterapia, medicina nuclear e hemodinámica, nas mesmas condicións que está funcionando en Ourense». Añadió: «Quero recordar que o Concello de Lugo a única aportación que fai á sanidade pública é cobrar impostos polo hospital e polos centros de saúde. Nos cobra por prestar asistencia sanitaria».

Por otro lado, se refirió a los planes para A Residencia: «Tiñamos o compromiso de rehabilitar o barrio da Residencia e imos facer o mellor centro de saúde integral que hai en Galicia».