El proyecto del BNG al margen del Concello para la playa fluvial, a exposición pública

Enrique Gómez Souto
enrique g. souto LUGO / LA VOZ

LUGO

Los nacionalistas animan a los lucenses a presentar alegaciones

14 dic 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

La Confederación Hidrográfica Miño Sil ha remitido al Concello para su exposición al público el proyecto presentado por el Bloque para la creación de la playa fluvial de Lugo. Es un paso más cara a la materialización de la iniciativa nacionalista, puesta en marcha ante la falta de iniciativa del gobierno lucense en este asunto. El plazo de exposición es de un mes y el Concello tendrá que certificar a la CHMS si hubo o no alegaciones. El portavoz municipal del BNG, Rubén Arroxo, anima a los lucenses a presentar sugerencias al proyecto, dado a conocer en el pasado mes de agosto.

Arroxo declaró: «O feito de que un grupo político consiga avanzar nos trámites preceptivos para a instalación dun acceso de madeira ao río, necesario para converter a zona de As Saamasas nunha zona pública de baño, quere dicir que institucións como o Concello ou a Deputación nunca tiveron a intención e non fixeron os trámites necesarios para dar solución á tan demandada zona pública de baño; demostra que PSOE e PP teñen como única intención marear a perdiz para que a zona de baño pública non se faga».

Con ironía y refiriéndose a los gastos correspondientes a las distintas tasas que han tenido que abonar, Arroxo manifestó: «Os gastos para conseguir unha zona pública de baño ata agora ascenden a uns 27 euros e estamos máis preto de conseguir que se faga realidade que o goberno municipal que orzamentou, para este ano, 250.000 euros; seguiremos dando información puntual sobre todos os pasos que vaiamos avanzado neste proceso, por que creemos na transparencia e entendemos que a información do que se fai dende as institucións debe ser accesible a todo o mundo».

El proyecto presentado por el Bloque tiene el siguiente objetivo: «Colocar un acceso de madeira na beira do río Miño á altura da área recreativa das Saamasas no concello de Lugo». El espacio elegido es el comprendido entre el área recreativa de Os Robles y la antigua fábrica de la luz, en las proximidades del Paseo de Palestina.

En la documentación remitida a la CHMS, el Bloque explicaba: «O acceso á obra farase en todo momento sen usar ningún tipo de vehículo ou maquinaria pesada. O proceso será realizado completamente a través de ferramentas de carpintería, sen afectar nin danar o máis mínimo á zona, nin afectar á vexetación ou á fauna, nin modificar o relevo existente no terreo ou no leito fluvial. As pezas chegarán ao lugar de colocación en forma prefabricada e simplemente terán que ser instaladas mediante o parafuxado de unión de pezas».