Ana Pontón señala que «os incendios cando hai que apagalos é no inverno»

Iván G. Calaza / S.V. LUGO

LUGO

Ana Pontón, en Rábade
Ana Pontón, en Rábade Eliseo Trigo | EFE

La líder del BNG mantuvo una reunión en Rábade con los miembros de la Asociación Galega de Custodia do Territorio y minimizó las palabras de responsable local del Bloque en A Pastoriza

09 ago 2016 . Actualizado a las 14:38 h.

La candidata a la presidencia de la Xunta por el BNG, Ana Pontón, estuvo en la mañana de hoy en la Casa das Insuas de Rábade dónde se reunió con la Asociación Galega de Custodia do Territorio (AGCT) y con otros nacionalistas. Ana Pontón aseguró que «é necesario un cambio nas políticas de protección do territorio. O que fai a AGCT é invertir como se veñen facendo as políticas de protección. Reclaman un modelo de xestión sostible e son elementos de dinamización cultural e económica». Pontón acusou á Xunta dun mal modelo forestal que «só pensa no monocultivo do eucalipto e non atende ao grave problema dos incendios forestais»

En ese sentido la líder nacionalista trasladó en primer lugar todo su apoyo a la gente que está trabajando en la extinción de incendios que están afectando en estos momentos a distintos puntos de Galicia, «moitos deles traballan en condicións precarias facendo unha labor fundamental. Salvagardan o noso monte, vidas e propiedades privadas». Ante la manera de hacer frente a los incendios Pontón criticó la gestión de la Xunta: «Os incendios cando hai que apagalos é no inverno e non no verán. A Xunta non cumpriu os seus deberes nesta materia. Nestes anos non houbo unha política forestal e mesmo se desfixeron algunhas iniciativas que levara adiante o BNG no bipartito». Debido a estas razones afirmó que es importante que se produzca un cambio en la orientación política forestal.  «Os incendios son evitables, pode haber incendiarios, pero se o monte está limpo e ben ordenado dificultamos moito a labor deles», apuntó la líder del BNG.

Por otra parte, Ana Pontón restó importancia a las encuestas que anuncian un descenso del BNG en las próximas elecciones autonómicas. «As enquisas se algo nos están demostrando é que as persoas non votan o que din as enquisas. A elección que vale é a do 25S. Do que me quedo é que Nuñez Feijóo adiantou as eleccións porque sabe que ten un problema para manter a maioría absoluta. O BNG  está nun proceso de recuperación e avance nacionalista. E  vamos a ser claves para que poda haber un cambio de goberno»

Por último, calficó las declaraciones del nacionalista de A Pastoriza en las que afirmaba que iba a votar al precandidato de En Marea, Luis Villares, en las próximas elecciones como de «conversacións de taberna nas que non merece a pena enredarse». Con humor Pontón señaló que «é bo que se coñeza a Pastoriza e que se saiba que o BNG ten unha tenente de alcalde que está a facer unha gran labor».