Abierto el plazo para pedir ayudas para fiestas de interés turístico

Hay 27 declaradas en la provincia, la última la de O Queixo do Cebreiro


Veintiún concellos de la provincia recibirán ayudas de la Xunta para promocionar sus fiestas de interés turístico. Están reconocidas como tales 27, de 21 concellos de la provincia, la última la do Queixo do Cebreiro. La subvención máxima es de 3.000 euros por concello, siempre que los gastos sean iguales o superiores al importe. Entre todas ellas figura la Ofrenda do Reino de Galicia al Santísimo Sacramento.

En l provincia de Lugo están declaradas de Interese Turístico Autonómico: a Festa da Pescada do Pincho de Celeiro, Romaría do Naseiro e Rapa das Bestas, en Viveiro; Festas Patronais de San Lourenzo, en Foz;  San Lucas, en Mondoñedo; Xira de Santa Cruz, en Ribadeo; Feira do Bonito de Burela;  Feira da Troita da Pontenova;  Feira do Viño de Amandi, en Sober; Festa da Faba de Lourenzá; Festa da Maruxaina de San Cibrao, Festa do Ourizo e a Queimada Popular, en Cervo; Folión de Carros, en Chantada; Festa da Malla de Meira; Festival Internacional do Emigrante, en Barreiros; Festa da Filloa de Muimenta, en Cospeito; As Fachas de Castelo, en Taboada;  Festival de Pardiñas, en Guitiriz;  Filandón de Músicas e a Festa da Castaña, en Folgoso do Courel; Mostra do Aceite de Quiroga; Belén Electrónico de Begonte;  Feira dos Santos, en Monterroso; y Arde Lucus e a Ofrenda do Reino de Galicia ao Santísimo Sacramento, en Lugo.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos

Abierto el plazo para pedir ayudas para fiestas de interés turístico