La Diputación de Lugo ciñe los viajes investigados a la etapa del PP

La Voz

LUGO

El organismo provincial asegura que actuó siempre «conforme á legalidade»

11 mar 2016 . Actualizado a las 22:44 h.

La Diputación de Lugo, que preside el socialista Darío Campos, difundió una nota en la que manifiesta «a súa plena confianza no labor e traballo levado a cabo polo anterior goberno provincial, e no realizado polos traballadores desta administración».

«A Deputación de Lugo -señala el comunicado- coñeceu este mediodía que o Xulgado de Instrucción número 1 de Lugo emitiu notificacións, dirixidas a varios funcionarios e extraballadores desta institución, así como ao seu anterior presidente». «Correspóndense -añade- exactamente ás mesmas dilixencias que se iniciaron hai 3 anos, no 2013, por un presunto caso de acoso laboral entre dous traballadores desta administración, tal e como publicaron os medios de comunicación por aquel entón».

 «Hai que destacar que a Deputación de Lugo -añade- actuou sempre conforme á legalidade, axustándose aos procedementos e expedientes, e superando todas as auditorías externas, así como os controis do Tribunal de Contas, do Ministerio de Administracións Públicas e do Poder Xudicial».

Etapa del PP

La Diputación de Lugo ha emitido un comunicado en el que defiende que «todos los viajes» a los que se hace referencia son anteriores a 2006, es decir,  bajo la Presidencia del PP, y que Gómez Besteiro anuló la partida de viajes para funcionarios e hijos de funcionarios. «Durante a etapa de Besteiro non se subvencionaron ningún tipo destas viaxes», ha esgrimido, para añadir que el gasto social es una partida para ayudas a funcionarios o a sus hijos que «compensan gastos non cubertos pola Seguridade Social, ou axudas para a compra da primeira vivenda, gardería e estudos».