El gobierno provincial dice que saldó la deuda de 3 millones en facturas sin pagar que dejó el PP en la Diputación

LUGO

El socialista Álvaro Santos destacó que se habían desbloqueado proyectos como el Ben Empregado

30 dic 2015 . Actualizado a las 21:32 h.

El portavoz del gobierno provincial, Álvaro Santos, manifestó que habían aprobado diversos pagos que ascienden a 3 millones de euros para «poñer fin a dramática situación que deixou o PP de Elena Candia a esta institución».

Álvaro Santos manifestó que el anterior gobierno no priorizó el pago de facturas y que nunca existió un problema de liquidez. «Candia preferiu repartir 5 millóns de euros da Deputación entre os concellos do PP antes que facer fronte aos pagos de calquera tipo de actuación, como poden ser obras en todo o territorio provincial ou mesmo os pagos a proveedores da propia institución».

Desde el gobierno provincial destacan que desbloquearon proyectos tan importantes para los vecinos como el Ben Empregado o el Plan de Impulso del campus de Lugo, así como ayudas de cooperación y asistencia a los concellos por valor de 2 millones de euros y a entidades deportivas.

La junta de gobierno aprobó un nuevo convenio de colaboración con Gogami, dotado con 50.000 euros, que se destinarán al Servizo de Intermediación Laboral. Con esta iniciativa, Cogami hizo posible que en el último año 222 lucenses con discapacidad encontraran trabajo en 113 empresas de la provincia. En la sesión también se dio cuenta de los beneficiarios del programa: O teu esforzo ten premio en Lugo. Son los 17 mejores expedientes que resultaron beneficiados de becas de la Diputación con las que les costean la matrícula en el campus de Lugo.

Por su parte, desde las filas del PP provincial apuntaron que «unha vez máis os informes de Intervención da Deputación de Lugo demostran que o socialista está a terxiversar a realidade e a enganar aos cidadáns no lugar de traballar para darlle resposta aos veciños da provincia, que é a súa responsabilidade». Los populares dicen que «os informes de morosidade e de cumprimento de prazos no pago de facturas, publicados na web da Deputación, deixan entrever as mentiras do socialista, que non se sosteñen, xa que o Goberno Popular de Elena Candia actuou sempre dentro da normalidade».

Para el PP de Lugo, «o Goberno do Partido Popular na Deputación, no lugar de dedicarse a criticar e a enganar aos veciños, centrouse en traballar polos lucenses e fíxolle fronte aos pagos que xa pasaran o proceso de fiscalización e xa estaban listos para a súa firma, mesmo o propio día da moción de censura,  o deputado responsable asinou todos os pagos fiscalizados pendentes. A maiores, tamén se validaron facturas, tras que o anterior Goberno bipartito da Deputación incorrera en irregularidades administrativas e non seguira os pasos oportunos na súa tramitación. Nunha Xunta de Goberno, o PP validou facturas por un importe superior aos 104.000 euros que correspondían a servizos tan básicos como o alumeado, a seguridade da administración ou a telefonía, ademais de alimentos para a Granxa Gayoso Castro».