El presupuesto de la Xunta prevé partidas hasta el 2019 para el auditorio

Enrique Gómez Souto
enrique G. Souto LUGO / LA VOZ

LUGO

Las cuentas autonómicas incluyen 523.885 euros para el colegio Sagrado Corazón

21 oct 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

Cada uno lee los números en los proyectos presupuestarios como le parece más oportuno. Así quedó de manifiesto de nuevo con la presentación de las grandes cuentas de la Xunta para el 2016. Así, mientras el PP destaca que el municipio de Lugo «se beneficia» de 30 millones de euros, los socialistas opinan que el Gobierno presidido por Feijoo «sigue castigando aos lucenses» y el BNG entiende que con las inversiones previstas se sigue «deixando a Lugo abandonado». Como datos a resaltar figuran los 5,8 millones que se destinan para el auditorio para el 2016, y también que la programación de inversión en esta obra recoge partidas hasta el 2019. Dato relevante es que no figura ni un euro para la Ronda Este.

La alcaldesa, Lara Méndez, hace el siguiente análisis: «O proxecto de orzamentos da Xunta para o 2016 certifica que o Goberno de Feijoo está totalmente esgotado e que segue castigando aos lucenses, como leva facendo dende hai 7 anos, pois non ten proxectos nin iniciativas novas que respondan ás necesidades da nosa cidade e as grandes actuacións pendentes dende hai anos, ou ben están paralizadas ou directamente nin as contempla nos presupostos». Cita entre los proyectos que se quedan sin financiación, suficiente al menos, «o Museo da Romanización, a conservación da Muralla, a rehabilitación da Tinería ou a construción da Ronda Leste». Igualmente señala: «O abandono e discriminación da cidade quedan tamén patentes en infraestruturas fundamentais como a estación intermodal. Núñez Feijoo contempla partidas que van dos 425.000 aos 1,3 millóns de euros para as estacións de todas as grandes cidades galegas ?Santiago, A Coruña, Ourense e Vigo-, excepto para a de Lugo». Según su análisis, la lucense «é a única provincia na que cae o investimento por habitante e que dispoña dun 2,7% menos de investimentos a nivel global». Tal apreciación la corrige el popular José Manuel Balseiro, que dice que Lugo es la provincia con más inversión por habitante en el 2016.

El popular Jaime Castiñeira destaca las inversiones previstas para el nuevo colegio Sagrado Corazón, ampliación del CEIP As Mercedes y las obras del Centro Integrado de FP de As Mercedes. Igualmente, señala: «Hai que salientar o investimento previsto de 3,2 millóns de euros para o impulso ao campus de Lugo e para a Formación Profesional, con partidas específicas que deixan ben ás claras o compromiso da Xunta de Galicia con estas cuestións; no ámbito da cultura, é de destacar o investimento previsto para o mantemento da muralla (320.000 euros)».

En el BNG, Cosme Pombo opina que son presupuestos impregnados de electoralismo, y se corresponden con un gobierno que llega al final de su ciclo.

«O goberno de Feijoo está totalmente esgotado e segue castigando aos lucenses»

Lara Méndez

«Os orzamentos da Xunta non dan solución ás cuestións que están pendentes»

Cosme Pombo

«Os orzamentos están feitos con criterio, axustados ás necesidades dos lucenses»

Jaime Castiñeira