Castiñeira califica de «escandaloso» que Orozco, «el poliimputado», siga de alcalde tras el informe de Aduanas

El popular critica la «incoherencia» de Besteiro por aplaudir que Pedro Sánchez aparte «por moitísimo menos» a Tomás Gómez «mentres nomea candidato a un Orozco poliimputado»


El portavoz del PP de Lugo, y candidato a la alcaldía, Jaime Casttiñeira, afirmó esta mañana que «é escandaloso» que López Orozco «siga un só día máis de alcalde» tras el informe de Aduanas, «no que se advirte de que existen indicios racionais máis que suficientes para considerar que o alcalde tería colaborado de forma activa co citado grupo empresarial na obtención da ORA e na futura ampliación do mesmo no Concello de Lugo, puidera ser destinatario de parte destes fondos». Para Castiñeira «é un bochorno» que Orozco siga de alcalde y recordó que Liñares reconoció en sede judicial haberse beneficiado de pagos irregulares durante su etapa como edil con Orozco.

Por otra parte, el candidato popular le recordó al secretario general de los socialistas gallegos, José Ramón Gómez Besteiro, aplauda que Pedro Sánchez aparte «por moitísimo menos» a Tomás Gómez «mentres nomea candidato a un Orozco poliimputado en diversas causas xudiciais». Y recordó que tanto César Luena, número dos del PSOE, como Susana Díaz «insisten en que os imputados non caben nas súas listas».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos

Castiñeira califica de «escandaloso» que Orozco, «el poliimputado», siga de alcalde tras el informe de Aduanas