La Confederación de Anpas Galegas critica el modelo de banco de libros anunciado por el conselleiro de Educación

Considera que es "un parche incorrecto no tratamento da gratuidade do ensino"


Lugo / La Voz

La Confederación de Anpas Galegas ha hecho público un comunicado en el que critica el modelo de banco de libros anunciado por el conselleiro de Educación en el Parlamento de Galicia el pasado 25 de marzo. Sostiene que "non é máis ca un parche incorrecto no tratamento da gratuidade do ensino". «Rexeitamos as referencias feitas na mesma comparecencia sobre 'a creación dun banco de libros para aqueles que o necesitan' [...] porque volve incidir no concepto de diferenzación entre os 'necesitados' e os que non o sexan, nunha catalogación que consideramos incorrecta e á que lle voltamos a opoñer a necesidade dun ensino gratuíto para todos», manifiesta la confederación. El vicepresidente de las anpas gallegas, Fernando Lacaci, valora positivamente que la consellería no vaya a obligar a cambiar los libros de texto por la LOMCE, «así como que entenda a innecesariedade de adaptar ningún material aos novos currículos xa que `hai marxe para que as novas metodoloxías poidan ser adaptadas nas aulas'», explican.

La confederación recalca que «é obriga» de la Administración educativa facilitar un «ensino básico obrigatorio e gratuíto», lo que implica que todos los niños tienen derecho a recibir el material gratuítamente.

Defiende un sistema de préstamo universal que compagine la gratuidad de la enseñanza, el ahorro económico institucional y la transmisión de valores formativos de reutilización y solidaridad.

Newsletter Educación

Recibe todas las semanas la información más relevante sobre educación

Votación
2 votos

La Confederación de Anpas Galegas critica el modelo de banco de libros anunciado por el conselleiro de Educación