Aymerich defiende en Lugo reforzar la unión del BNG

laura lópez LUGO / LA VOZ

LUGO

El responsable de Máis Galiza se reunió con simpatizantes de esta corriente para que se inclinen por seguir en el Bloque

08 mar 2012 . Actualizado a las 07:00 h.

El responsable de Máis Galiza, Carlos Aymerich, se reunió ayer en Lugo con una veintena de militantes y simpatizantes de esta corriente del BNG, con vistas a la asamblea que tendrán este domingo. Aymerich argumentó ante los asistentes la necesidad de votar en dicho encuentro por continuar en el Bloque. «Creo que, coma min, hai unha vocación maioritaria en Lugo e na comarca por seguir traballando no BNG, por coherencia e responsabilidade», afirmó Aymerich antes del encuentro en la ciudad de la Muralla. Junto a él estuvieron, entre otros, Camilo Nogueira, Elva Carreira y Eduardo Fernández.

«Máis Galiza xurdiu dentro do BNG para cambialo desde dentro. De feito, ao principio chamouse Máis BNG», recordó Aymerich, quien añadió que «debemos seguir traballando desde dentro, con vocación maioritaria de goberno, con vontade de transformar este país». Además, comentó que los ciudadanos «desconectan cando oen falar desta sopa de letras e candidatos, porque a xente ten outros problemas. O adversario non é o BNG, senón o PP».

Un solo partido

Por su parte, Camilo Nogueira destacó la importancia y la envergadura de la última asamblea del BNG: «Fomos alí coa crenza de que era necesario fortalecer unha corrente converténdoa nun partido político que demostrara que o BNG está disposto a ser unha forza de esquerdas e nacionalista aberta ao conxunto da sociedade». En la asamblea de este domingo, dijo que seguirán defendiendo esa misma idea. Calificó de «absurda» la decisión de quienes abandonaron el Bloque y destacó que «estou convencido de que a maior parte dos que nos votaron na última asemblea queren que toda a forza de Máis Galiza se canalice a través do BNG».