Benedicta Sánchez será la pregonera de la Feira do Viño de Amandi

La actriz revelación de «O que arde» pronunciará su discurso en Sober el 19 de abril

Benedicta Sánchez, con una jarra de Gundivós que le entregó el delegado territorial de la Xunta en Lugo en un homenaje en Lugo el pasado dia 3
Benedicta Sánchez, con una jarra de Gundivós que le entregó el delegado territorial de la Xunta en Lugo en un homenaje en Lugo el pasado dia 3

Benedicta Sánchez, premio Goya a la mejor actriz revelación por su actuación en la película de Oliver Laxe O que arde, será la pregonera de la cuadragésima Feira do Viño de Amandi, que se celebrará en Sober entre el 18 y el 19 de abril. «Por todo o que sabemos dela e da súa traxectoria, Benedicita é unha muller loitadora —dice el alcalde Luis Fernández Guitián con respecto a la elección de la pregonera— e parécenos que encarna uns valores que, ademais de identificar ás mulleres de Sober, son valores que é importante transmitir ás xeracións vindeiras, e por iso agradecemos a súa presenza na feira deste ano». El regidor dice asimismo que «a muller é imprescindible na viticultura de Amandi e Benedicta representa perfectamente esa muller heroica». Desde el gobierno local soberino apuntan por otro lado que Benedicta Sánchez «é unha muller do mundo rural que perfectamente identifica ás mulleres de Sober que traballan na viña e na adega na procura dun viño que só se consegue a base de traballo, traballo e traballo».

Benedicta Sánchez recibió recientemente un homenaje en la delegación territorial de la Xunta en Lugo, cuyo titular, José Manuel Balseiro, le regaló una jarra de Gundivós y le agradeció su labor «por difundir o nome da provincia e de Galicia por todo o mundo». El pregón de la Feira do Viño de Amandi será pronunciado el 19 de abril al mediodía.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Benedicta Sánchez será la pregonera de la Feira do Viño de Amandi