El Ayuntamiento convocó un pleno extraordinario para proceder al pago de diversas facturas
09 nov 2024 . Actualizado a las 18:34 h.La convocatoria un pleno urgente que acaba de comunicar el alcalde de Pantón a los grupos municipales pone en evidencia, a juicio del BNG, «o descontrol e a falta e xestión e traballo» por parte del PP, al frente del gobierno local. Los nacionalistas recuerdan que la última sesión que llegó a celebrarse tuvo lugar el pasado mes de mayo y que desde entonces vienen registrado sistemáticamente mociones que nunca llegan a ser debatidas. «Pasados seis meses convócannos un venres ao medio día para o luns á mañá de urxencia porque lle deben cartos a todo o que pasou por aquí», denuncia la concejala Rosana Prieto a través de un comunicado.
Los nacionalistas avanzan que la próxima semana harán públicas «novas accións de cara a coñecer os números que tanto ocultan». Mientras tanto, aseguran que hay «autónomos sen cobrar, asociacións e familias sen axudas, obras a medio facer e subvencións que se perden» debido a las carencias en la gestión del gobierno municipal. «Cos cartos que había, máis de tres millóns de euros que viñan do catastrazo, tiñamos que ter todas de todo, e seguimos sen servizos pero agora tamén sen fondos», sostiene Rosana Prieto.
Orden del día cerrado
Por tratarse de un pleno de carácter extraordinario, los grupos de la oposición no podrán incluir sus iniciativas en el orden del día de la sesión de este lunes. «Esta convocatoria —señala la portavoz del BNG— é o resultado da falta de xestión e de traballo do grupo de goberno, e segue sen resolver o problema de falta de democracia que se dá en Pantón, onde quítannos o lexítimo dereito de representación aos concelleiros da oposición».
Rosana Prieto considera, por otro lado, que el equipo de gobierno debería explicar a los vecinos de Pantón «onde e como dilapidou tantos cartos», en referencia a las facturas cuyo pago se despejará en el pleno urgente convocado por el alcalde para el lunes. «A falta de transparencia —añade— complétase coa ocultación de documentación á oposición, pero debe ser a veciñanza quen se decate da deriva que leva a xestión municipal dende hai anos».