Ana Pontón visita el Hospital de Monforte para pedir que se cubran las plazas vacantes

Francisco Albo
francisco albo MONFORTE / LA VOZ

MONFORTE DE LEMOS

Ana Pontón conversa con miembros de la junta de personal del hospital a la puerta del centro
Ana Pontón conversa con miembros de la junta de personal del hospital a la puerta del centro FRANCISCO ALBO

La portavoz nacional del BNG se reunió con miembros de la junta de personal del centro y reclamó «solucións para o deterioro da sanidade pública»

16 nov 2022 . Actualizado a las 19:59 h.

La portavoz nacional del BNG, Ana Pontón, visitó este miércoles el Hospital Público de Monforte, donde mantuvo un encuentro con miembros de la junta de personal para hablar sobre la situación actual del área sanitaria. En la reunión participaron además el portavoz municipal de esta formación política, Emilio Sánchez; el alcalde de A Pobra do Brollón, José Luis Maceda, y la diputada autonómica Carme Aira. Tras el encuentro, Pontón criticó la «falta de recursos e profesionais en todas as categorías» que a juicio del BNG se registra actualmente en el hospital y reclamó «solucións para o deterioro que vive a sanidade pública na comarca».

Durante su visita a Monforte, Ana Pontón afirmó además que las listas de espera en el hospital «subiron desde a pandemia un 35% para os pacientes que agardan por unha operación e un 50% para as persoas que esperan cita co seu especialista». La dirigente nacionalista pidió que se adopten soluciones «para que se cubran todas as prazas vacantes en toda a área sanitaria e todos os especialistas neste hospital», que —añadió— «xa non pode prestar moitos dos seus servizos e vese na obriga de derivar pacientes a Lugo ou proximamente ao Barco de Valdeorras».

Por otra parte, la parlamentaria autonómica afirmó que «os recortes do Goberno do PP nos últimos trece anos están poñendo en risco a saúde dos galegos e das galegas» y que han puesto el sistema sanitario de la comunidad en «situación de colapso», con «decisións que claramente están debilitando a sanidade pública para beneficiar á privada».

Durante este período —dijo asimismo Pontón— «a atención primaria viu como se lle quitaban 2.000 millóns de euros, que non se investiron nela, como se recortaba en persoal, con taxas de reposición que claramente debilitaron o noso sistema público, e como se precarizaban tamén as condicións laborais das e dos profesionais».