El Sergas dice que el hospital no perderá autonomía al prescindir del subdirector de gestión

Luis Díaz
Luis Díaz MONFORTE / LA VOZ

MONFORTE DE LEMOS

ROI FERNÁNDEZ

La CIG sosiene que la medida supone un paso más en la subordinación del centro a Lugo

04 nov 2019 . Actualizado a las 13:20 h.

La sección sindical de CIG-Saúde denuncia la supresión del puesto de subdirector de gestión en el Hospital Comarcal de Monforte. Vicente Vázquez, responsable local del sindicato, sostiene que esta medida «supón un paso máis na nosa dependencia de Lugo». «A partir de agora —añade— toda a xestión pasará a levarse dende o HULA, quedando Monforte sempre a expensas do que alí decidan». Los únicos directivos que quedan en Monforte, según señala, «serán o xerente executivo e a subdirectora de enfermería».

La CIG hace hincapié en que la supresión de este cargo tiene una repercusión directa sobre el funcionamiento del hospital comarcal. «A figura do subdirector de xestión, aparte de xestionar os cartos e as obras que se produciran no hospital, era tamén a encargada do persoal non sanitario. Polo tanto, calquera problema que xurda teremos que tratalo en Lugo, coa dificultade que isto supón», apunta Vicente Vázquez.

El sindicato ya había denunciado en su momento que la desaparición de las subdirecciones de gestión de los hospitales comarcales era una de las medidas contempladas en el decreto del nuevo modelo de Xestión Integrada. «Chamáronnos alarmistas, pero por desgraza ao final cumpriuse o que dicíamos. Outro pasiño máis para rematar co noso hospital», afirma el portavoz de la CIG en el hospital comarcal.

Consultado al respecto, el Sergas precisa que las actividades de coordinación y gestión «seguiranse a facer desde o hospital de Monforte do mesmo xeito que ata o de agora». «O hospital de Monforte seguirá a manter a mesa autonomía e sistema de funcionamento e organización», prosigue.