El PP denuncia que faltan 590 millones para la reforma del tren Lugo-Monforte

MONFORTE DE LEMOS

Recuerda a los socialistas que criticaron las inversiones que presentó el ministro popular en mayo del 2018 «e agora vemos unha burla aos lucenses»

16 ene 2019 . Actualizado a las 12:36 h.

La presidenta del PP provincial de Lugo, Elena Candia, aseguró tras conocer los Presupuestos Generales del Estado para el 2019 presentados por el Gobierno socialista de Pedro Sánchez que «o Estado se queda na terceira posición entre as administracións supramunicipais en investimentos na nosa provincia. Dos arredor de 70 millóns que quedarían circunscritos á nosa provincia, o reparto por lucense non chega aos 213 euros». 

Por su parte, el portavoz adjunto del Grupo Popular en el Senado, Xosé Manuel Barreiro, recordó que «Lugo non lle debe nada ao señor Sánchez. Se había algunha dúbida xa queda disipada con este proxecto orzamentario que nos veñen de presentar e que supón un ataque directo e claro ao conxunto dos españois e dunha forma moi especial aos lucenses». Barreiro señaló la pérdida de un 35 % de las inversiones en infraestructuras de comunicación para el año 2019 con respecto ao contemplado en el 2018. Concretamente, « na A-54 perdemos 8 millóns de euros para o desenvolvemento da autovía que nos comunica con Santiago e para a que incluso o presidente da Xunta demandaba un maior ritmo inversor para completar estas actuacións antes do previsto. Pero, isto vai ser imposible. Para a A-56 pérdense 10 millóns de euros e para a A-74, a Autovía da Mariña, perdemos case 1,8 millóns de euros. Igualmente, o intercambiador de Guntín entre a autovía de Santiago e a de Ourense cae dos 2,5 millóns aos 0».

Por su parte, el diputado Jaime de Olano aseguró que «o suposto xiro social do Goberno consiste en levar a cabo medidas sociais que xa aprobara o PP no seu Presuposto para o 2018 coma a suba das pensións, do salario dos funcionarios, das partidas dedicadas á violencia de xénero, entre outras».

Olano indicó que «é mentira que as subidas de impostos as pagarán só os ricos porque coa recadación dos dous impostos dirixidos ás rendas máis altas, coma a suba do IRPF para rendas por enriba dos 130.000 euros ou de 300.000 euros máis a suba de imposto sobre patrimonio, é inferior ao que pretenden recadar polo imposto ao diésel que empregamos as clases medias, traballadores e autónomos nos nosos vehículos».

Paralizacións na construción das autovías

El diputado Joaquín García Díez aseguró que los presupuestos «son a confirmación das mentiras e enganos que os socialistas verteron nos últimos meses».

“Os investimentos dirixidos ás estradas da provincia reducíronse considerablemente con respecto ás anualidades previstas para o 2019.  Así, para a A-54 entre Lugo e Santiago, lonxe de impulsala e acelerar as obras, atopámonos coa redución de contías. A previsión nos orzamentos do 2018 para o tramo entre Palas e Melide era a de investir uns 10 millóns de euros este ano; pero consignan 3,2 millóns, é dicir, un 68% menos, condenando a este tramo á súa práctica paralización durante o ano 2019». También criticó la falta de dinero para el intercomunicador de la A-54 con la N-540 en Guntín. «A Autovía A-56 entre Lugo e Ourense resulta agraciada coas mesmas cantidades que xa figuraban en presupostos anteriores. Polo tanto, finalizaranse unicamente os 10 quilómetros que xa impulsou o goberno Popular entre San Martiño e A Barrela», indicó García Díez. Además, calificó de «chamativa redución do coste total presupostado para os diferentes tramos da Autovía A-74, a Autovía da Mariña»

Retraso en la línea de tren Lugo-Monforte

García Díez también analizó las partidas para la mejora de la línea férrea de Lugo a Monforte. Recordó las críticas del PSOE a lo anunciando por el ministro de Fomento del PP en mayo del 2018. «Tras esas declaracións cabía esperar que esas críticas se transformaran nun maior esforzo inversor por parte do Goberno de Sánchez, pero as contas dos socialistas constatan unha gran burla aos lucenses», considera García Díez.

El diputado popular indicó que la renovación y variantes de la línea Monforte-Lugo en los presupuestos del PP tenían un coste total de 889 millones de euros, «e no presuposto socialista redúcese a 310 millóns, un 65% menos ao que hai que engadir o retraso que propoñen para a súa finalización pasando do 2022 ao 2023», critica García Díez. «E para a partida de electrificación da liña Monforte-Lugo a redución do coste das obras pasa de 113 millóns a 83 millóns, un 27% menos”, sinalan tamén dende o PP lucense»